چه خبر از گذرنامه‌های اربعین؟

15:21 - 15 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۵۳۴۹
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور گفت: حدود 450 هزار جلد گذرنامه برای متقاضیانی که در اربعین حسینی با برگ گذر موقت عازم کربلا شدند، صادر شده است.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: علی ذوالقدری رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور در خصوص آخرین روند صدور گذرنامه برای متقاضیان اربعین حسینی که با برگ گذر از کشور خارج شده بودند، اظهار داشت: در بحث اربعین با عنایت امام حسین (ع) و همکاری مأموران اداره های گذرنامه و همراهی مردم به دلیل تعجیل زوار اربعین حسینی به جای گذرنامه، برگ گذر برای متقاضیان صادر شد و آن دسته از زوار توانستند در راهپیمایی عظیم حسینی شرکت کنند اما از آن تاریخ تاکنون گذرنامه متقاضیان صادر و به دست‌شان رسیده است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور تصریح کرد: حدود 450 هزار جلد گذرنامه برای متقاضیانی که در اربعین حسینی با برگ گذر موقت عازم کربلا شدند، صادر شده است که عمده این گذرنامه‌ها  به دست متقاضیان رسیده و فقط تعداد کمی باقی مانده است که آن هم تا 10-15 روز آینده  ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *