زوروی جدید معرفی شد؟!

10:16 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۳۹۶۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
آنتونیو باندراس نام تام هالند را به عنوان بازیگری فاش می‌کند که در صورت راه‌اندازی مجدد «زورو»، مشعل به او منتقل خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سوره سینما به نقل از ددلاین، آنتونیو باندراس در فیلم «نقاب زورو» در سال ۱۹۹۸ و دنباله آن «افسانه زورو» در سال ۲۰۰۵ نقش «زورو» را ایفا کرده است.

اخیرا باندراس در مورد بازی برای قسمت سوم این مجموعه و اینکه می‌خواهد نقش شخصیت اصلی زورو را به چه کسی واگذار کند، صحبت کرده است.

باندراس در این رابطه گفت: «از من در مورد زورو و بازی در این فیلم پرسیده‌اند. اگر آنها مرا برای ایفای دوباره این نقش فرا می‌خواندند، همان کاری (عبور از مشعل) را که آنتونی هاپکینز برای من انجام داد، انجام می‌دادم.»

باندراس گفت که دوست دارد تام هالند؛ بازیگر «آنچارتد» (Uncharted) خود را پشت ماسک زورو در قسمت سوم ببیند.

او درباره هالند گفت: «من فیلم «آنچارتد» را با او کار کرده‌ام، هالند بسیار پرانرژی و خلاق است و پتانسیل بازی در نقش زورو را دارد.»

اگرچه تاکنون هیچ برنامه مشخصی برای بازگرداندن زورو به همراه باندراس وجود ندارد، اما این شخصیت در مرکز چندین پروژه تلویزیونی قرار داشته است.

در سال ۲۰۱۶، یوناس کوارون؛ کارگردان، اعلام کرد که در حال کار کردن روی یک «زورو»ی جدید با بازی «گائل گارسیا برنال» است.

اوایل سال جاری نیز، شبکه CW شش فیلمنامه برای تخیل مجدد داستان، سفارش داد که شخصیت کلاسیک هوشیار نقابدار (زورو) مورد استقبال رابرت رودریگز؛ کارگردان، ربکا رودریگز؛ نویسنده و کارگردان، بن سیلورمن و استودیو CBS قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: نقاب زورو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *