رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پوتین: روسیه واردات و صادرات خود را به بازارهای جدید هدایت می‎کند

15:20 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۲۹۵۰
رئیس جمهور روسیه ضمن بیان این مطلب که تجارت بین‎‌المللی در بحران قرار دارد، گفت این کشور واردات و صادرات خود را به بازارهای جدید هدایت خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه، می‌گوید: تجارت بین‌المللی در بحران است و روسیه صادرات و واردات خود را به بازارهای جدید هدایت خواهد کرد.

به گزارش «ریانووستی»، «پوتین» در جمع شرکت کنندگان در نشست هجدهم مجمع همکاری‌های بین منطقه‌ای روسیه و قزاقستان گفت: تجارت بین‌المللی در بحران است، روسیه اقتصاد خود را به سمت بازارهای جدید تغییر جهت می‌دهد.

وی افزود: تجارت بین‌المللی در بحران است؛ با در نظر گرفتن این موضوع، اقدامات گسترده‌ای در روسیه برای تغییر مسیر عملیات صادرات و واردات آن به بازارهای جدید اجرا می‌شود.

رئیس جمهور روسیه اظهار کرد که کار برای تجهیز و بهبود کارایی شرق-غرب و شمال-جنوب جدید کریدورهای اصلی بین‌المللی در حال انجام است.

پیشتر «دیمیتری پسکوف»، سخنگی کرملین در اظهاراتی با بیان‌ اینکه مسکو مطابق با تصمیم رئیس جمهور روسیه، به کشورهای خواهان وضع سقف قیمتی بر کشورش، انرژی نمی‌‎فروشد، گفت: ما بر اساس سخنان پوتین به کشورهایی که بر بهای خرید انرژی روسیه سقف اعمال می‎کنند، نفت و فرآورده‌های نفتی یا گاز نمی‌فروشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *