الجزیره: دولت‌های غربی ریاکارانه درباره خشونت‎های رژیم آپارتاید صهیونیستی سکوت کرده‌اند

10:09 - 06 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۰۵۳۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
پایگاه شبکه الجزیره نوشت که دولت‌های غربی ریاکارانه درباره خشونت‎های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان سکوت کرده‌اند.

خبرگزاری میزان – نظامیان صهیونیست اخیرا «محمود السعدی»، نوجوان فلسطینی را در مسیر مدرسه هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

به گزارش «الجزیره»، این نوجوان فلسطینی و نحوه به شهادت رسیدن وی نباید فراموش شود اما به نظر می‌رسد که نام وی به همراه پیکرش دفن شده است.

یک فلسطینی دیگر به جمع 200 نفری افزوده شد که تنها در سال جاری از سوی رژیم آپارتاید صهیونیست به شهادت رسیده‌اند و 47 نفر از آنها کودک بوده‌اند.

به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی نه‌ تنها مصمم است فلسطینی‌ها را با استفاده از احکام غیرقانونی و خشونت وحشیانه از سرزمین‌های اجدادی خود بیرون کند، بلکه آنها را در تهاجمی پس از تهاجم دیگر نابود کند.

سکوت دولت‌های غربی

دولت‌های غربی و مقامات ریاکار آنها از ترس توهین به رژیمی که از تیراندازی به دختران و پسران فلسطینی لذت می‌برد، سکوت کرده‌اند.

در حالی که برخی ممکن است مشتاق فراموش کردن فلسطینیان و به شهادت رسیدن آنها باشند اما ملت فلسطین هرگز نباید این افراد و جنایاتی که علیه آنها صورت گرفته را فراموش کند.

کشورهای غربی همواره ترجیح می‌دهند تا در قبال جنایاتی که از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در حال وقوع است سکوت کنند.

شهادت «محمود السعد» برای فلسطینی‌ها صحنه‌ای آشنا از مرگ، اندوه و ماتم بود اما قتل کودکان بدون شک آن اندوه و ماتم را حادتر و عمیق‌تر می‌کند.

قبلا بارها اتفاق افتاده است؛ کودک هفت ساله‌ای که پس از تعقیب نظامیان صهیونیست از ترس جان خود را از دست می‌دهد؛ کودکانی که مشغول بازی هستند و توسط نظامیان صهیونیست که روی تپه ها نشسته‌اند هدف گلوله قرار می‌گیرند و به شهادت می‌رسند؛ کودکانی که در ساحل مشغول بازی هستند، با موشک‌هایی که جنگنده‌های صهیونیست شلیک می‌کنند، تکه‌تکه می‌شوند.

هیچ یک از قاتلان مورد بازخواست قرار نگرفته‌اند و هرگز نخواهند گرفت بلکه به دلیل محافظت از رژیم صهیونیستی در قتل کودکان و روزنامه نگاران فلسطینی، به عنوان «قهرمانان» مورد ستایش قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *