وزیر امور خارجه: برخی کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم از اعمال تحریم و فشارهای حداکثری ‏علیه ملت ایران ناامید شده‌اند

16:54 - 24 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۵۹۰۴
وزیر امور خارجه می‎گوید که برخی کشورهای سلطه‌گر و مدعی مبارزه با تروریسم که از اعمال تحریم و فشارهای حداکثری ‏علیه ملت ایران ناامید شده‌اند سیاست‎های فریبکارانه را در پیش گرفته‎اند.

خبرگزاری میزان - «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی ‌به «ایفیتسا داتشیچ»، معاون اول نخست وزیر و وزیر خارجه جمهوری صربستان ضمن تشکر از پیام تسلیت و ابراز همدردی وی درخصوص حادثه تروریستی ‏عوامل گروهک تروریستی داعش در حرم مقدس شاهچراغ (ع) در شیراز، گفت: جمهوری اسلامی ‏ایران به عنوان یکی از کشورهای قربانی تروریسم و افراط گرایی، همواره در راه مبارزه با این پدیده شوم در ‏تمامی عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پیشگام بوده و در این راه شهدای بسیاری از جمله سردار شهید ‏قاسم سلیمانی را تقدیم کرده است.‏

‏«امیرعبداللهیان» در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برخی کشورهای سلطه‌گر و مدعی مبارزه با تروریسم که از اعمال تحریم و فشارهای حداکثری ‏علیه ملت ایران ناامید شده‌اند، تلاش دارند با سیاست‌های فریبکارانه از جمله تشویق و تروریج خشونت و ترور، ‏در اراده جمهوری اسلامی ایران برای طی مسیر اقتدار و پیشرفت اخلال ایجاد نمایند.

وی همچنین افزود: ملت ایران هرگز ‏اجازه نخواهد داد منافع و امنیت ملی آن بازیچه دست مداخله‌گران خارجی و تروریست‌های تحت حمایت ‏آنها قرار بگیرد.

وزیر امور خارجه در پایان گفت: امیدوارم جمهوری اسلامی ایران در همکاری با ‏کشورهای مستقل و دوست، از جمله جمهوری صربستان گام‌های ارزشمندی را در راه مبارزه واقعی با پدیده ‏شوم تروریسم و مقابله با سیاست‌های فریب‌کارانه بازیگران سلطه‌گر بردارند. ‏

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *