علی دایی سوپاپ اطمینان تیم ما است/ نمی‌شود در کار کی‌روش دخالت کرد

12:39 - 20 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: علی دایی سوپاپ اطمینان تیم ما است و امیدوارم تیم تحت هدایت او بتواند نتایج خیلی خوبی کسب کند.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سایپا اظهارداشت: خدا را شکر کادر فنی خوبی در اختیار داریم و بازیکنان مشغول تمرین هستند تا خود را برای بازی پیش رو آماده کنند. امیدوارم که مسیر درست را در پیش بگیرند تا حتی بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه پیش بینی او از جایگاه سایپا در پایان فصل چیست و آیا تا اینجای فصل از تیمش راضی است یا خیر گفت: از تیم‌مان راضی هستیم، ولی الان برای پیش‌بینی زود است چون هنوز ۶ هفته بیشتر نگذشته است. فکر می‌کنم در این فصل 6 یا ۷ مدعی برای قهرمانی داریم و همچنین هزینه‌های برخی تیم‌ها با سایپا قابل مقایسه نیست.

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد: بعضی از تیم‌ها چندین میلیارد هزینه کرده‌اند و این در حالی است که ما چنین شرایطی نداشتیم و در حد بضاعت باشگاه بازیکن جذب کردیم. البته علی دایی سوپاپ اطمینان تیم ما است و امیدوارم تیم تحت هدایت او بتواند نتایج خیلی خوبی کسب کند و می‌دانم که آنها توانایی چنین کاری را دارند.

درویش در مورد اینکه آیا از تیم سایپا کسی به جز ترابی هم می‌توانست به تیم ملی فوتبال دعوت شود، خاطرنشان کرد: بله می‌شد از سایپا بازیکنان بیشتری هم به تیم ملی دعوت کرد. سایپا بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد و از دروازه‌بان تا خط حمله ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند، اما به هرحال هر مربی سلیقه‌ای دارد و نمی‌شود در کار او دخالتی کرد. کی‌روش باید با تیم ملی نتیجه بگیرد و فرقی نمی‌کند که کدام یک از بازیکنان دعوت شوند و مهم موفقیت تیم ملی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *