رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: دشمن در حوادث اخیر به دنبال مایوس کردن مردم بود

14:34 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۱۳۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: دشمن می‌خواهد نظام را برای مردم ناکارآمد جلوه دهند.

خبرگزاری میزان - عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، روز پنجشنبه 19 آبان ماه و در جریان سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی سفر و ضمن بازدید از مراکز قضایی در برخی جلسات و نشست‌های استانی شرکت کرد.

مسجدی در این سفر با حضور در شهرستان فردوس پس از ادای احترام به مقام شهدای این شهرستان، با حضور در جلسه شورای اداری فردوس که با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، امام جمعه و مسئولان دستگاه‌های نظامی و اجرایی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: مهم‌ترین مولفه برای پیشرفت کشور، رهبری نظام است و با حضور رهبری کارآمد، نظام نیز رو به پیشرفت خواهد بود.

وی افزود: امروزه در راس نظام مجتهدی مقتدر، خدا باور و دلسوز قرار گرفته که موفقیت ما در نظام به دلیل حضور مستقیم ایشان در حوزه‌های مختلف پزشکی و هسته‌ای و سایر حوزه‌ها است و اگر ما در سه دهه گذشته به درستی از ایشان الگو می‌گرفتیم وضعمان این گونه نبود، متاسفانه در دهه‌های گذشته ما مشغول جناح بازی‌های سیاسی شدیم و از این موضوع غفلت کردیم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: خوشبختانه امروزه سه قوا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از رهبری نیز تبعیت دارند.

وی با بیان اینکه دشمن خانواده‌های ما را هدف قرار داده است، گفت: باید توسعه اعتقادی و رشد را از خانواده شروع کنیم چرا که دشمن خانواده‌های ما را هدف قرار داده است.

مسجدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ ترکیبی دشمن، بیان کرد: دشمنان در همین حوادث اخیر تمام ابزارهای خود را پای کار آورده‌اند و به دنبال مأیوس کردن مردم از نظام هستند، آنان می‌خواهند نظام را برای مردم ناکارآمد جلوه دهند.

بیشتر بخوانید

۳۶۳ مددجو به همت شوراهای حل اختلاف استان کرمان از زندان آزاد شدند

وی افزود: با علم به اینکه دشمن همیشه در حال تدارک برای کشور است، باید ادارات ما در برخورد‌ها و رفتارهای خود با مردم، رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی  کشور با تاکید بر این که حل مشکلات حوزه تولید از سیاست‌های قوه قضاییه و دولت است، به بازدید خود از کارخانه شمش منیزیم فردوس اشاره و بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ‌ واحد تولیدی تعطیل شود لذا در خصوص کارخانه شمش منیزیم فردوس، حتما پیگیری خواهیم کرد.

مسجدی در ادامه سفر خود به شهرستان فردوس در دادگستری این شهرستان نیز حضور یافت و ضمن بازدید از ساختمان و دیدار با مسئولین و کارکنان، در جلسه مشترک با کارکنان دادگستری شرکت کرد و مشکلات و خواسته‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در این سفر یک روزه رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه توکلی مدیرکل پزشکی قانونی استان وعلی اکبر صفرزاده رئیس دادگستری فردوس از پروژه در حال ساخت مرکز پزشکی قانونی این شهرستان بازدید و از مراحل ساخت و پیشرفت پروژه مطلع شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *