کی‌روش: می‌خواهیم از بازی در جام جهانی لذت ببریم/ لباس تیم ملی مورد قبولم است/ پیگیر وضعیت آزمون هستم

11:22 - 18 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۷۶۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: 10 بازیکن بزرگسال همراه خواهیم داشت و باید فردا به این 10 بازیکن فرصت بازی بدهیم.

خبرگزاری میزان - کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز(چهارشنبه) صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*برای ما یک روز کاری خواهد بود. بازی با تونس جزئی از برنامه تمرینی ما خواهد بود. همانطور که می‌دانید چند بازیکن در اردوی تهران بیشتر نداریم. با یکسری از بازیکنان جوان کار می‌کنم که به اعتقاد من آینده فوتبال ایران در جام جهانی 2026 خواهند بود.

*بازی با نیکاراگوئه بازی‌ آماده سازی ما خواهد بود. تلاش می‌کنیم آماده شویم. اکثر بازیکنان بازی نمی‌کنند. 10 بازیکن بزرگسال همراه خواهیم داشت و باید فردا به این 10 بازیکن فرصت بازی بدهیم.

*من با فدراسیون و اسپانسر تولید کننده البسه تیم ملی هماهنگ بودم و لباس تیم ملی مورد قبول است.

*همیشه ملاقات‌ها و جلساتی با رئیس فدراسیون فوتبال، نبی و مدیر تیم ملی داریم. در این جلسات به تمام مسائل مخصوصا جزئیات توجه می‌کنیم. همانطور که می‌دانید من به جزئیات بسیار پایند هستم و علاقه دارم به صورت خیلی خوب پیاده شوند. همه مسائل را از لحاظ لجستیک، تدارکات، دپارتمان پزشکی و دپارتمان آنالیز را پیگیری می‌کنیم.

*همانطور که دیدید برونو که یکی از دوستان من است دیروز کمک کردن به من را شروع کرد. او بازی‌های ما را رصد کرد. همینطور مارکار آقاجانیان در این مساله به ما کمک خواهد کرد. او به تیم ملی آمریکا نزدیک بوده و برای ما پیگیری کرده است و از کمک او هم استفاده می‌کنیم.

*همانطور که قبلا هم گفتم سردار آزمون در حال حاضر کارش را در باشگاهش ادامه می‌دهد. کاملا تحت نظر مجموعه بایرلورکوزن است. ما هم البته مسائل را از نزدیک پیگیری می‌کنیم. یکی از مربیان ما و کادر شخصی من آنجا مسائل و کار سردار را پیگیری می‌کند و کنار او هست.

*بعضی ازبازیکنان ما مانند مهدی طارمی و میلاد محمدی بازی می‌کنند، اما یکسری دیگر از بازیکنان مانند جهانبخش و قدوس متاسفانه در اکثر بازی‌های باشگاهشان بازی نمی‌کنند. به همین خاطر کاری که من انجام دادم، از کادر شخصی خودم، دستیاران شخصی خودم همانند میکائیل، نیکو و برونو را فرستادم که نزدیک بازیکنان باشند. از لحاظ روحی و فیزیکی و تمرینات تاکتیکی به بازیکنان کمک کنند. همانطور که بازیکنان در باشگاهشان هستند ما هم به شرایطشان نظارت می‌کنیم که بتوانند از نظر روحی و فیزیکی دربهترین شرایط قرار بگیرند.

*آیا این شرایط آماده سازی صحیحی است؟ خیر. آیا این بهترین آماده سازی است؟ خیر. ولی این یک نگاه واقع گرایانه بود برای دستیابی به کارهایی که بتوانیم انجام بدهیم. کاری که تلاش کردیم این بود که بتوانیم خط مقدم‌مان را تا سرحد توان پوشش بدهیم. الان باید برویم، بازی کنیم و لذت ببریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *