رئیس کل دادگستری اردبیل با دبیر کنوانسیون حقوق کودک دیدار کرد

15:34 - 16 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۵۳۷۶
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با معاون وزیر دادگستری کشور و (دبیر کنوانسیون حقوق کودک) دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در دیدار با معاون وزیر دادگستری ضمن تشریح وضعیت استان، از هماهنگی و همکاری مطلوب مجموعه های نظامی و امنیتی استان با دستگاه قضایی استان خبر داد.

وی گفت:وجود این هماهنگی استانی موجب مدیریت مورد قبول به ویژه در شرایط بحرانی در استان اردبیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران در عدم انجام وظایف ذاتی خاطر نشان کرد بی تفاوتی و سهل انگاری در انجام وظایف ذاتی از سوی مدیران و مسئولان برخی از دستگاه ها موجب بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی شده و این امر خود تبعات و آثار سوء بسیاری را در جامعه به دنبال دارد.

وی در ادامه ایجاد کمپ ماده 16 در استان را از مطالبات جدی مردم و دستگاه قضایی استان ذکر کرده خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی دستگاه های متولی شد.

در این دیدار احمدی، دبیر کنوانسیون حقوق کودک با قدردانی از اقدامات و عملکرد خوب دستگاه قضایی استان بر لزوم اهتمام مدیران فرهنگی برای ترویج شعائر فرهنگ اسلامی به منظور کاستن از معضلات و آسیب های فرهنگی در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: مسلماً کودک اولین قربانی معضلات اجتماعی است و آسیب دیدن این طبقه در آینده می تواند مشکلات اساسی در جامعه پدید آورد لذا باید با دقت و رعایت دقیق حقوق شهروندی و با اتخاذ شیوه های صحیح و علمی برای قشر جوان و نوجوان برنامه ریزی داشته باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اردبیل دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *