ورود 60 میهمان خارجی برای حضور در تور آزاد والیبال ساحلی به بندرعباس

21:01 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۲۸۷۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از 16 تا 20 آبان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود و در مجموع 60 میهمان خارجی از دوازده کشور در این رویداد حضور خواهند داشت.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های شرکت کننده در مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی به همراه مربیان و داوران عصر امروز (شنبه 14 آبان ماه) وارد بندرعباس شدند تا با حضور این 60 میهمان بین‌المللی این دوره از رقابت‌ها آغاز شود.

تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از 16  تا 20 آبان با حضور 23 تیم در شهر بندرعباس برگزار می‌شود و ایران با چهار تیم، استرالیا و چین با سه تیم، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند هر کدام با دو تیم و کشور هند با یک تیم در این تور حضور دارند.

در مجموع 60 میهمان خارجی از دوازده کشور شامل هند، سریلانکا، عمان، ژاپن، تایلند، استرالیا، ایتالیا، چین، قزاقستان، برزیل، قطر و هنگ کنگ در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه بر بازیکنان، برخی مربیان و اعضای کادر فنی تیم شامل پزشک و سرپرست و داوران از کشورهای مختلفی چون ایتالیا، سریلانکا و برزیل هستند و میهمان این رویداد محسوب می‌شوند.

بازیکنان تیم ژاپن دو (کنسوک شوجی و جانپی ایکدا) نخستین میهمانان وارد شده به بندرعباس بودند که روز جمعه 13 آبان به محل برگزاری مسابقات رسیدند.

کشورهای استرالیا و چین با سه تیم، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند هر کدام با دو تیم و کشور هند با یک تیم در این تور حضور دارند و تمامی بازیکنان تیم‌ها بعدازظهر امروز وارد بندرعباس شدند تا فردا در زمین‌های برگزاری مسابقات تمرین داشته باشند.

همچنین سه داور بی طرف از کشورهای عمان، ژاپن و سریلانکا قضاوت این مسابقات را در کنار 6 داور ایرانی برعهده خواهند داشت.

گفتنی است؛ عبدالحامد میرزاعلی و آرش وکیلی، بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی، سینا شوکتی و عباس پورعسگری و ضرغام منصوری و حبیب ناصری به مربیگری رضا نائینی ترکیب تیم‌های ملی ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند که از روز چهارشنبه یازدهم آبان وارد شهر بندرعباس شدند تا بتوانند تمرینات خود را در زمین اصلی ادامه داده و با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *