رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمله یک استقلالی به نساجی: تیمتان در حد استقلال نبود/ محبی رونالدوی ایران خواهد شد

8:45 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۱۴۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: محبی بازیکن جوان، اما با تجربه است و نشان داده در رفت و برگشت ها بسیار آماده است و دوندگی بالایی در طول مسابقه دارد.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال در سوپرجام ایران با پیروزی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام هواداران تبریک می‌گویم. به هرحال این دیدار تک بازی بود و بازیکنان استقلال به خوبی بازی را اداره کردند، اما موقعیت‌های زیادی از دست رفت و استقلال می‌توانست با اختلاف بیش از یک گل پیروز شود.

وی افزود: برای ارسلان مطهری خیلی خوشحال شدم. آمادگی ارسلان و 3 ، 4 بازیکن دیگر در این بازی بسیار به کمک استقلال آمد و باعث شد ما بتوانیم نساجی را در همان 90 دقیقه در مستطیل سبز شکست دهیم. از خط حمله استقلال توقعمان خیلی بیشتر است و باید دقت بیشتری به خرج دهند البته از این نکته که مهاجمان ما بسیار بدشانس هستند هم نباید غافل شد. خط دفاعی ما طی 3 بازی اخیر بسیار درخشان ظاهر شده و در بازی مقابل نساجی هم گل کاشتند، اما اینکه نساجی در این بازی حرفی برای گفتن نداشت هم موثر بود.

*نساجی باید با اختلاف 4 گل شکست می‌خورد

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با اظهارات مسئولان باشگاه نساجی درباره دیدار سوپرجام تصریح کرد: مقابل یک سری صحبت‌های پوچی که سران نساجی مطرح کردند باید بگویم که شما تیمتان در حد استقلال نبود و از لحاظ تاکتیکی قابل مقایسه نبودید. نساجی باید مقابل استقلال با اختلاف 4 گل شکست می‌خورد.

نوری در ادامه تصریح کرد: صحبت‌های قبل و بعد از بازی علیه استقلال چه معنایی دارد؟ آنها گفتند استقلال نباید در این مسابقه برنده می‌شد! چه بایدی در کار بود وقتی شما نتوانستید حتی یک حمله درست و حسابی روی دروازه استقلال ایجاد کنید؟ با توجه به احترامی که برای هواداران نساجی قائل هستم، اما شما ابتدا باید تیمتان را قوی کنید.

*به ساپینتو نمره هزار را می‌دهم

وی درباره شرایط بعد از قهرمانی استقلال در سوپرجام عنوان کرد: برای این قهرمانی خوشحالم، به هر حال یک سوپرجام در ویترین افتخارات استقلال کم داشتیم که بدست آمد، امیدوارم بخاطر اتفاقات اخیر حداقل مردم ذره‌ای دلشان خوش شده باشد. استقلالی‌ها بعد از این بازی یک استراحت بلندمدت خواهند داشت و باید از این دوره بهترین استفاده را ببرند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: فتح‌الله‌زاده باید یک هافبک بازیساز درجه یک جذب کند و پول ۲، ۳ هافبک درجه 2 یا 3 را بگذارد روی یک بازیکن تا حداقل به تیم کمک کند. من به شخصه به ساپینتو نمره هزار را می‌دهم، زیرا به خوبی خودش را کنترل می‌کند و مقابل نساجی لب خط بسیار آرام بود و دعوا نکرد. امیدوارم این خونسردی را ادامه دهد و در تعطیلات روی نقاط ضعف تیم کار کند تا بتوانیم با آرامش به مصاف پرسپولیس برویم.

*حسینی و محبی شانس بالایی برای حضور در جام‌جهانی دارند

وی در خصوص رقابت‌های جام جهانی و عملکرد بازیکنان استقلال برای حضور در این رقابت ها گفت: بازیکنان استقلال مقابل نساجی در سوپرجام همگی خوب بودند مخصوصا ارسلان مطهری که در این بازی غیرت خود را نشان داد. در رابطه با شانس استقلالی ها برای حضور در جام جهانی از نظر من حسین حسینی شانس ۱۰۰ درصدی را دارد و نشان داد در کنار آمادگی که دارد می‌تواند در جام جهانی دروازه تیم ملی را هم بیمه کند.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: در کنار حسینی، محبی هم بازیکنی جوان، اما با تجربه است و نشان داده در رفت و برگشت ها بسیار آماده است و دوندگی بالایی در طول مسابقه دارد. او در آینده می‌تواند مثل رونالدو برای ایران باشد. از بین مهدی پور و چشمی امکانش هست که یک نفر انتخاب شوند، اما با توجه به شناختی که از کی‌روش داریم، او بیشتر از لژیونرها استفاده می‌کند. در هر حال امیدوارم در این مسیر شاگردان کی‌روش با اقتدار در این مسابقات حاضر شوند و تیم ملی را سربلند کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *