هشدار شدید روسیه به رژیم صهیونیستی در موضوع اوکراین

15:27 - 13 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۱۲۲۴
روسیه به رژیم صهیونیستی اطلاع داده که اگر موشک‌های دفاع هوایی ساخت این رژیم یا سایر رهگیرها به اوکراین برسد، تلافی خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - «بلومبرگ» در گزارشی به نقل از دو منبع مطلع، نوشت که روسیه به رژیم صهیونیستی اطلاع داده است که اگر موشک‌های دفاع هوایی ساخت این رژیم یا سایر رهگیرها چه مستقیماً یا از طریق کشورهای ثالث به اوکراین برسد، تلافی خواهد کرد.

به گزارش «بلومبرگ»، «دیمیتری مدودف»، رئیس‌جمهور سابق روسیه که اکنون یک مقام ارشد امنیتی این کشور است، ماه گذشته به رژیم صهیونیستی درباره ارائه تسلیحات به اوکراین هشدار داد و گفت که چنین اقدامی «بی‌ملاحظه» و «ویرانگر» در زمینه روابط روسیه و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

ماه گذشته «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تماس تلفنی طولانی مدتی با «اولکسی رزنیکوف»، وزیر دفاع اوکراین داشت. «گانتز» در این تماس متعهد شد که به اوکراین در توسعه یک سیستم هشدار اولیه کمک کند.

گانتز همچنین موافقت کرد که نیازهای هشدار دفاع هوایی اوکراین را ارزیابی کند.

«ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین، در 26 اکتبر (چهارم آبان) با استقبال از آنچه وی روند «مثبت» خواند، گفته بود: در یک تحول جدید دیگر، اسرائیل اشتراک گذاری اطلاعات خود با ما را آغاز کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *