رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فروغی: دوست داشتم کنار آرتین باشم/ ورزشکاران از جبهه‌گیری‌های نامناسب سیاسی دست بردارند

13:20 - 13 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۱۰۲۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قهرمان تیرانذدازی المپیک گفت: امیدوارم روزی آرتین آنچنان برومند شود که پیراهن تیم ملی در هر رشته‌ای که دوست دارد، اندازه او شود.

خبرگزاری میزان - جواد فروغی، قهرمان تیراندازی المپیک توکیو پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ملی به آرتین، فرزند ایران اظهار داشت: از زمانی که از این اتفاق با خبر شدم حس انزجار شدیدی داشتم و احساس سنگینی زیادی بر قلبم داشتم. فکر کردن به اینکه این کار را یک انسان انجام داده و به یک محیط زیارتی وارد شوند که زن و کودک غیر مسلح حضور دارند، برای من بسیار سخت بود.

وی افزود: خیلی دوست داشتم در اولین فرصت کنار آرتین حاضر شوم و خوشبختانه به همایش دامان در شیراز دعوت شدم و خوشحال شدم که این فرصت ایجاد شد تا در خدمت خانواده آرتین حاضر شوم. شب گذشته با آرتین دیدار کردم و هم حضوری به خانواده‌ او تسلیت گفتم و هم به عنوان یک وظیفه مدال و پیراهن تیم ملی را به آرتین تقدیم کردم.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی آرتین آنچنان برومند شود که پیراهن تیم ملی اندازه او شود و با لیاقت و همیت خود عضو تیم ملی در هر رشته‌ای که علاقه دارد، بشود.

وی در پایان خطاب به سایر ورزشکاران گفت: به عنوان یک ورزشکار از چهره‌های ورزشی می‌خواهم کسانی که متاسفانه جبهه گیری نامناسب داشتند، از این کار دست بردارند و عزیزانی هم که تمایل به اینگونه اقدامات دارند خود را بروز بدهند و در این اوضاع، موضع و موقعیت خود را به صورت صریح و قاطع اعلام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *