رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برخورد سازمان بازرسی کل کشور با هر دستگاهی که تکالیف قانونی خود را نسبت به شرکت‌های دانش بنیان انجام ندهد

11:02 - 13 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۷۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور گفت: با هر دستگاهی که تکالیف قانونی خود را نسبت به شرکت های دانش بنیان انجام ندهد، برخورد می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - احمد اسدیان معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی و هیئت همراه به گلستان در جلسه‌ای که در کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد، پای صحبت مدیران شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های خلاق این مرکز نشست و مشکلات و موانع این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: در قوانین مختلف مانند قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون حمایت از تولید داخلی ... به صورت مستقیم برای شرکت‌های دانش بنیان حق و حقوقی در نظر گرفته شده است و سازمان بازرسی مسئول نظارت بر اجرای این قوانین است.

معاون سازمان بازرسی تصریح کرد: اگر شرکت دانش بنیانی به ما مراجعه و اعلام کند حق و حقوق آن ها توسط بانک و یا دستگاهی رعایت نشده باشد نسبت به آن دستگاه تشکیل پرونده می‌شود و موضوع را بررسی می کنیم.

وی افزود: در نامه ای کتبی به تمام استان ها اعلام شده است که سازمان بازرسی باید از حقوق شرکت های دانش بنیان حمایت کند.

اسدیان ادامه داد: بدون تعارف اعلام می کنم با هر دستگاهی که تکالیف قانونی خود را نسبت به شرکت های دانش بنیان انجام ندهد، برخورد می کنیم.

بیشتربخوانید

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور: توليدكنندگان مشکلات پیش روی تولید را به سازمان بازرسى گزارش دهند/ رفع مشكل استعلامی مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا

وی افزود: اگر طی مذاکره با دستگاهی که به تکالیف خود عمل نکرده است این موضوع حل شد که هیچ وگرنه برای دستگاه پرونده قانونی تشکیل داده می شود و اگر موضوع در استان قابل حل نشدن باشد به ما در مرکز ارجاع داده می شود.

بنابراین گزارش، معاون سیاسی-قضایی سازمان بازرسی همچنین در جریان این سفر از شرکت دانش بنیان تولید اسانس و گیاهان دارویی بازدید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *