قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور: توليدكنندگان مشکلات پیش روی تولید را به سازمان بازرسى گزارش دهند/ رفع مشكل استعلامی مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا

15:50 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۲۸۹
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور و سرپرست معاونت امور تولیدی این سازمان از مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا بازدید کرد و از تولیدکنندگان خواست مشکلات پیش روی تولید را به این سازمان گزارش دهند.

خبرگزاری میزان- در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان گلستان احمد رحمانیان با حضور در مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا گنبدکاووس از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

وی از تولید به عنوان یکی از مسایل مهم کشور یاد کرد و‌گفت: سازمان بازرسی کل کشور وظیفه خود می داند که در این جنگ اقتصادی از واحدهای تولیدی در راستای انجام وظایف نظارتی خود حمایت کند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه مجموعه قضایی استان و دستگاه های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی حامی سفت و سخت تولید کننده است، ادامه داد: این سازمان حمایت از واحدهای تولیدی را به عنوان یک اولویت در دستور کار دارد و در این میان چنانچه سوجریان و فسادی باشد برخورد می کند.

رحمانیان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی حمایت از واحدهای تولیدی را از منظر دستگاه های دولتی نمی بیند، بیان کرد: این بدان معناست که سازمان گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های تولیدکنندگان و‌ عزم جدی برای رفع مشکلات آنها دارد.

وی با اشاره به اینکه اکر کار به کاردان سپرده شود بسیاری از چالش ها مرتفع خواهد شد، گفت: هدف سازمان بازرسی در جریان این بازدید ها این است که هم در جریان فعالیت کم و کیف واحدها قرار گیرد و هم اینکه مشکلات و چالش های موجود را مرتفع کند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه کشورما ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد، بیان کرد: بر این باوریم که با این همه ظرفیت علاوه بر رفع برخی مشکلات در داخل کشور در حوزه تولید نیز باید بازارهای هدف بسیاری را شناسایی کرد. وی در جریان این بازدید با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه در جریان نحوه فعالیت این واحد تولیدی قرار گرفت.

یکی از دستاوردهای این بازدید رفع مشکل مربوط به این واحد تولیدی پس از طرح آن با قائم مقام سازمان بازرسی بود که در همان محل مسئله طی تماس تلفنی از سوی دادستان با مدير تعزيرات حكومتي و تکلیف به جهادکشاورزی براي پاسخگويي به استعلام پیگیری و‌ مرتفع شد.

همچنین مقرر شد مدیر این مجموعه هفته آینده به سازمان بازرسی مراجعه و چالش های موجود و‌کلان پیش رو را مطرح کند. البته مدیر مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا این قول را به دکتر رحمانیان داد که میزان تولید را طی شش ماهه آینده به ۳۳ درصد برساند.

مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا که بزرگترین واحد تولید تخم مرغ کشور در گنبد کاووس است، بازدید کردند.این واحد تولیدی قابلیت تولید سالانه 750 هزار تن تخم مرغ در سال را دارد، معادل 25 در صد کل تولید تخم مرغ کشور را داراست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *