اسماعیلی: 2500 نفر در ورزشگاه فحاشی کردند/ شرمنده مردم مازندران هستم

18:49 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۷۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال نساجی گفت: به چه دلیل 2500 نفر استقلال را تشویق کرده، توهین و فحاشی کردند اما تا پایان بازی در ورزشگاه آمدند.

خبرگزاری میزان - اسماعیل اسماعیلی پس از شکست نساجی در سوپرجام مقابل استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*می‌گویند این بازی برابر است. کجای این بازی برابر است؟ متاسفانه این اتفاقات می‌افتد و به این دل خوش هستیم که آمدیم و سوپرجام برگزار کردیم. جام را هم به تیمی دادیم که بازی را برد.

*مگر این بازی با تماشاگر بود؟ شما تماشاگران را دیدید و ما هم دیدیم. شب گذشته قرار بود جلسه هماهنگی برگزار شود، اما جلسه ناهماهنگی برگزار کردند. فقط 20 سهمیه به ما دادند و اگر قرار بود هزار تا 2 هزار سهمیه به استقلال می‌دادند همین تعداد را باید به نساجی هم می‌دادند تا ما هم از شهر خود هوادار بیاوریم. نگران این نیستیم که چرا تهران،‌ کرمان یا هر شهر دیگری بازی برگزار شد. هر کجا بود دوست داشتیم بازی کنیم اما نه با این شرایط.

*آیا مردم کرمان استقلالی‌ نیستند یا نساجی هوادار کرمانی ندارد؟ به ما هم اعلام می‌کردند تا هواداران خود را در این منطقه به ورزشگاه می‌آوردیم. شک نکنید که در این حالت هواداران ما با سر می‌دویدند و به ورزشگاه می‌آمدند. اگر قرار بود بازی با تماشاگر باشد، استادیوم را پر می‌کردند.

*حرف من این است؛ اگر قرار است مسابقه‌ای برگزار شود،‌ باید مساوات نیز رعایت شود،‌ نه اینکه قبل از بازی جام را به هر دلیلی به تیم مقابل اهدا کنیم. خودتان شرایط بازی را دیدید،‌ اگر قرار است این اتفاقات بیفتد خیلی قشنگ نیست. به عنوان مدیر تیم می‌گویم شرمنده مردم مازندران و قائم‌شهر هستم که چرا اجازه دادم این مسابقه برگزار شود. فقط به احترام فوتبال،‌ فوتبال‌دوستان و آنهایی که دلشان به حال فوتبال می‌سوزد بازی را ادامه دادیم، نه به این خاطر که بخواهیم بی‌عدالتی را اشاعه بدهیم.

*مهدی تاج و تمام اعضای فدراسیون به کرمان آمدند،‌ همه هم اکنون منتظر هستند جام را بدهند. مبارک استقلالی باشد. سر من مقابل مردم پایین است. زیبنده فوتبال نیست که مدیر یک تیم بازی را قطع کند، اما ببینید تا چه حد روی ما فشار بود. از نظر من دست‌کم 2 هزار تا 2 هزار و 500 نفر هوادار در ورزشگاه حضور داشت که دوربین‌ها می‌توانند تصاویر بگیرند.

*در شروع بازی به ما گفتند همان 20 هوادار نساجی که به ورزشگاه آمدند حق ندارند تشویق کنند، در غیر این صورت باید از ورزشگاه بیرون بروند. به چه دلیل 2500 نفر استقلال را تشویق کرده، توهین و فحاشی کردند اما تا پایان بازی در ورزشگاه آمدند. فقط به ما می‌گویند به احترام مردم کرمان، ایکس و ایگرگ بازی را قطع نکنید،‌ اما ما فقط جام را بدهیم. جام را هم دادید و تمام شد، آیا با این اتفاق مشکل و معضل ما حل شد. مدیریت‌مان درست شد؟ فوتبال‌مان رو به جلو است یا جام جهانی برای ما خوب می‌شود؟ ان‌شاءالله آقایان موفق باشند.

*کریم اسلامی در جریان بازی به هم‌تیمی‌هایش نگفت از زمین بیرون بیایید،‌ من این موضوع را گفتم. اگر در جریان نیستید بدانید بازی قرار بود بدون تماشاگر باشد، اما چه معنی دارد که 2500 نفر تماشاگر به ورزشگاه می‌آید؟ وقتی ناچارید حق‌تان را بگیرید باید چه کار کنید؟ این بازی تمام شد و چنین صحنه‌هایی ماند، اما اگر این اعتراضات اتفاق نمی‌افتاد آقایان می‌گفتند بهترین جام را برگزار کردیم و کاپ را بهترین تیمی دادیم که حقش است.

*به عنوان یک مسئول باید به مردم جواب بدهم، نباید در جلسه هماهنگی به تیم من و تیم مقابل 20 سهمیه بدهند،‌ اما وقتی وارد بازی می‌شوید ببینید تیم مقابل 2500 هوادار دارد.

*خدا را قسم می‌خورم 20 نفر هوادار نداشتیم. 20 کارت را بین بچه‌ها تقسیم کردیم اما نمی‌دانم چگونه این اتفاق افتاد. به ما گفتند که بچه‌های کرمان بیایند ما هم گفتیم قدمشان روی سرمان، اما دیدیدم همه استقلالی هستند،‌ دوستان گفتند شما رعایت کنید، اما به این دلیل که ثابت کنیم اشتباهی در کار بوده و فکر نکنند کارها درست انجام می‌شود باید این اتفاق می‌افتاد.

پایان پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *