مدیر کل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها: استان لرستان در زمینه اشتغال و حمایت ازخانواده زندانیان رشد چشم گیری داشته است

15:31 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۰۰۹
مدیر کل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور، گفت: در لرستان«امنیت، بهداشت و درمان، اشتغال و توجه و حمایت از خانواده زندانیان» نسبت به سنوات گذشته رشد و تحول چشم‌گیری داشته است.

خبرگزاری میزان - دوازدهمین جلسه شورای اداری زندان‌های لرستان با حضور دایی مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور هئیت همراه، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان لرستان، روسای زندان‌های استان لرستان و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

دایی مدیر کل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جلسه شورای اداری زندان‌های استان لرستان، اظهارکرد: در لرستان «امنیت، بهداشت و درمان، اشتغال زندانیان و توجه و حمایت ازخانواده زندانیان» نسبت به سنوات گذشته رشد و تحول چشم گیری داشته است که قطعا دستیابی به این هدف مهم در سایه تلاش و کوشش و شناسایی نقاط قوت سازمانی محیا شده است.

عبدالمجید کشوری نیز در این جلسه با خیرمقدم به مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها و هیئت همراه، حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ (ع) سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی را محکوم کرده و اظهارکرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس با فرامین مقتدرانه امام خمینی(ره) ، رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و رشادت و جان فشانی رزمندگان اسلام نتوانستند کاری از پیش برند.

وی افزود: بنابراین با تحریم های ظالمانه اقتصاد مردم ایران را نشانه رفتند اما با اجرای این سیاست خبیث نیز نتوانستند بر عزم ملت بزرگ ایران خدشه ای وارد کنند و مجددا به سوی اقدامات تروریستی و ترور که بارها در دهه 60 با آن روبرو و مواجه بودیم روی آورده‌اند که به خیال باطل خودشان بتوانند ضربه ای بر پیکر نظام و انقلاب زنند.

مدیرکل زندان‌‎های استان لرستان، ادامه داد: اما غافل از اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با رهبری بصیر و عالم با این بادها نخواهد لرزید و خون شهدای گرانقدر ریشه این درخت را در سراسر جهان قوی تر و تنومند تر کرده است.

کشوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ رسانه ای تمام عیار دشمنان بر علیه افکار عمومی ملت ایران و همراه کردن عده ای فریب خورده، عنوان‌کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که اینگونه اعمال و حرکات باعث انسجام و استحکام بیشتر ملت بزرگ ایران شده است و 85 میلیون ایرانی هوشیار و با بصیرت در برابر خباثت وجنایت های آنان کوتاه نخواهند آمد و تا پای جان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.

مدیرکل زندان‎های استان لرستان، همچنین با بیان اینکه دشمن باهدف قراردادن زندان‌ها، زندانیان و خانواده‌های آنان و به بهانه دروغ دفاع از حقوق بشر قصد ایجاد خدشه به امنیت کشور را دارد، افزود: اما ما کارکنان بخش تامینی و امنیتی کشور که پذیرفته‌ایم بخش مهمی از امنیت جامعه را به عهده گیریم با تلاش، تمام توان و تدبیر نخواهیم گذاشت خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شود و به همین دلیل باید پایشگر تحرکات دشمن باشیم.

بیشتر بخوانید:

ششمین المپیاد ورزشی مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان آغاز شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *