رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ششمین المپیاد ورزشی مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان آغاز شد

11:26 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۴۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های استان لرستان، گفت: شناسایی استعدادها و رشد و پرورش مددجویان مستعد از مهمترین اهداف رویدادهای فرهنگی در زندان‌ها است.

خبر‌گزاری میزان - عبدالمجید کشوری در مراسم افتتاحیه ششمین المپیاد ورزشی مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان ضمن محکوم کردن حمله ی تروریستی شاهچراغ ؛ اظهار کرد: قطعا دشمنان این سرزمین خواهان ایرانی بالنده نبوده و برای نیل به این مقصود از هیچ خباثتی فروگذار نخواهند کرد.

مدیرکل زندان های استان لرستان، گفت: آنچه مسلم است در نظام زندانبانی کشور صرفا بحث نگهداری زندانی مطرح نبوده و تمرکز بر روی تغییر نگرش زندانیان با هدف بازگشت شرافتمندانه به آغوش خانواده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های تربیتی در زندان ها استان لرستان، افزود: المپیاد ورزشی مددجویان بعنوان یک برنامه فرهنگی با شکوه در همه پنج دوره گذشته با استقبال چشمگیری مواجه بوده و پیش بینی می شود ششمین دوره ی این رویداد ورزشی نیز به شکل مطلوبی برگزار شود.

کشوری تاکید کرد: رویکرد مسئولان در زندان ها ، یک نگاه مترقی است و این در حالیست که پیوست تأمینی و امنیتی بعنوان یک عامل اصلی و تأثیرگذارو اولویتی تغییر ناپذیر محسوب می شودف چرا که در سایه ی امنیت پایدار می توان برنامه های بلند مدت فرهنگی و پرورشی را اجرا کرد.

مدیرکل زندان های استان لرستان بیان کرد: امکان بازگشت مجدد به ندامتگاه مددجویانی که در چرخه فعالیت‌های تخصصی، تربیتی و پرورشی قرار می‌گیرند به حداقل می رسد و این خود دلیلی برای تقویت این سیاست است.

وی همچنین با اشاره به عوامل مداخله گر در وقوع جرم، یادآورشد: جرم محصول دستگاه قضا نیست بلکه محصول ناکارآمدی های اجتماعی و عدم اجرای اصولی برنامه های تربیتی و پرورشی از سوی دستگاه های متولی است.

کشوری همچنین ابراز امیدواری کرد: در این المپیاد ورزشی علاوه بر تحقق اهداف عمومی که دیده شده، شناسایی استعدادها و پرورش مددجویان مستعد نیز مورد نظر قرار گیرد.

بیشتربخوانید:

 رسیدگی بیش از ۱۰۰درصدی به پرونده‌های ورودی به دادگستری‌های استان لرستان

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *