مطهری: امیدوارم بازی با استقلال بی‌حاشیه باشد/سوپرجام ارزشی در فوتبال ایران ندارد

22:02 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: امیدوارم در بازی فردا مقابل استقلال شاهد یک بازی تاکتیکی، خوب و بدون حاشیه باشیم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مقابل استقلال در سوپر جام اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*واقعا بازی سختی برای هر دو تیم است. هفته قبل بازی را واگذار کردیم و به معنای واقعی یک تیم هستیم‌. امروز هم خودمان را به خوبی ریکاوری کردیم. خودمان را به خوبی ریکاوری و بازسازی کردیم. روز گذشته هم آخرین جلسه تاکتیکی ما بود. بچه‌ها خیلی متعهدانه کارشان را پیش می برند و امیدوارم فردا بازی تاکتیکی و خیلی خوبی را ببینیم که حاشیه نداشته باشد‌.

*بیشتر باید مسائل فنی داشته باشد تا تماشاگران لذت ببرند. تنها افسوس من هم این است این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. واقعا دوست داشتم تماشاگران عزیزمان و هواداران خوب نساجی می‌توانستند بیایند و از این بازی لذت ببرند.

*خود من هنوز نمی‌توانم باور کنم چرا سوپرجام ارزش واقعی را در فوتبال ایران ندارد. مدل برگزاری و نکات دیگرش را می‌بینید. امیدوارم این بازی در شأن نامش و به بزرگی سوپرجام باشد تا قهرمان قهرمانان به خوبی تعیین شود.

*در لیگ پیش می‌آید برخی مواقع روز بد داشته باشید. در دیدار قبلی هم دیدید روی توپی که منجر به اشتباه گل حریف شد، داور اشتباه کرد. اوت برای ما بود و آن گل شکل و شیرازه تیم مرا به هم ریخت. ضمن اینکه یک بازیکن ما نیز خیلی زود اخراج شد. به همین دلیل مدل بازی از شرایط تاکتیکی و حالت خاص خودش خارج شد، اما باز هم با وجود ۱۰ نفره بودن بچه‌های ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند.

*خیلی نمی‌خواهم به آن بازی بپردازم اما همیشه نشان داده‌ایم یک تیم خوب هستیم و کار تیمی حرف اول را در نساجی می‌زند. بچه‌های من همه جوره خودشان را برای بازی فردا آماده کرده‌اند.

*خوشبختانه بحث هتل حل شد و تیم ما توانست هتل خیلی خوبی بگیرد. این بابت نگرانی نداریم اما همیشه از میزبانی کرمان استقبال کردم و این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم. خیلی هم خوب است و هیچ مشکلی با این موضوع نداریم. حاضر بودیم همه جا بازی کنیم‌.

*شرایط ما و هتل‌مان خوب است. از باشگاه ممنون هستم و از مسئولان کرمان تشکر کردم. مشکلی نداریم و کارمان را جلو می‌بریم. سعی می‌کنیم حرفه‌ای باشیم و نگاه‌مان هم حرفه‌ای باشد. باید تمرکزمان روی فوتبال باشد.

*هفته قبل بیماری آنفلونزا گریبانگیر بچه‌ها شد و بازیکنانم انرژی بدی را از دست دادند. واقعا شرایط خوبی نداشتیم اما خدا را شکر از این موضوع گذر کردیم و برای بازی فردا بچه‌ها خوب هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نساجی سوپر جام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *