رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نامداری: تعطیلات لیگ برتر به تیم‌های بالای جدول لطمه می‌زند/ پورحمیدی در جام جهانی 2026 دروازه‌بان تیم ملی است

0:14 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۵۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم اراک گفت: با اینکه این تعطیلات برای همه تیم‌ها یکسان است ولی به تیم‌های اول تا هشتم که روند خوبی داشتند، لطمه خواهد زد.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با اینکه این تعطیلات برای تمام تیم‌ها یکسان است، اما به تیم‌های اول تا هشتم که روند خوبی داشتند، لطمه خواهد زد. این وقفه به نفع تیم‌های انتهای جدول است و می‌توانند از این فرصت در مسابقات به بهترین نحو برای بازسازی خودشان بهره ببرند. این تعطیلات برای تیمی مثل آلومینیوم که از ابتدای فصل تا هفته یازدهم روند رو به رشدی داشت، همچون یک ترمز بود.

کارشناس فوتبال در خصوص کیفیت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر اضافه کرد: فاصله تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر به هم نزدیک است و در جدول رده‌بندی حریف دست و پا بسته‌ای نداریم. حتی تیم‌های انتهای جدولی هم یقه بالای جدول را گرفتند. آلومینیوم هم که به مراتب هر هفته بهتر از قبل بود بازی راحتی نداشت. امسال لیگ برتر مثل سال‌های قبل نبود و نتایج عجیب و غریبی رقم خورد.

*در چند بازی اصلاً مستحق امتیاز از دست دادن نبودیم

وی در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: تماشاگران رکن اساسی و جدایی ناپذیر از فوتبال هستند و فوتبال بدون تماشاگر اصلاً قشنگ نیست. همه ارکان فوتبال به هم ربط دارند و این رکن اساسی در ورزشگاه‌ها حضور نداشته باشند به طور حتم مسابقات هم دیگر جذابیتی ندارد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: آلومینیوم در این فصل لیگ برتر 16- 17 تغییر داشت، از مدیریت باشگاه تا بازیکنان تغییرات زیادی صورت گرفت. تا نفرات جدید بخواهند با هم هماهنگ شوند، زمان بر خواهد بود. در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر هم با بدشانسی مواجه شدیم و در چند بازی اصلاً مستحق امتیاز از دست دادن نبودیم که در دیدار با تراکتور باید با 4 گل می‌بردیم، اما باختیم. تمرینات‌مان هم یک هفته زودتر از سایر تیم‌ها آغاز خواهد شد و از 16 آبان اردوهای‌مان استارت خواهیم زد.

*عملکرد پورحمیدی از بیرانوند بهتر بوده

مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم اراک در خصوص گلرهای تیم ملی گفت: با حضور بیرانوند و نیازمند در لیگ برتر، تمامی تیم‌ها شرایط خوبی را این فصل سپری کردند. در چارچوب دروازه تیم ملی هم نفرات خوبی داریم. تعداد گل خورده تیم فوتبال آلومینیوم اراک با پرسپولیس تنها یک گل اختلاف دارد که مشخص است عملکرد حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم بهتر از دروازه‌بان پرسپولیس بوده است، چون در هر بازی تعداد موقعیت‌هایی که روی دروازه آلومینیوم می‌آید، بیشتر از دروازه پرسپولیس است. پورحمیدی در ۱۱ هفته 8 کلین‌شیت داشته که 6 هفته متوالی هم گل نخورده است. حداقل استحقاقش این بود تا به تیم ملی دعوت شود.

نامداری در پایان خاطرنشان کرد: از مربیان تیم ملی انتظار می‌رفت همانطور که محمدرضا اخباری را به اردو دعوت کردند، پورحمیدی را هم به تمرینات می‌بردند تا به خاطر عملکرد خوبش تشویق شود و همچنین با جو و شرایط تیم ملی آشنا شود و کسب تجربه داشته باشد. اعتقاد دارم پورحمیدی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *