رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ریگی: ناامیدی برایم معنی ندارد/ بهترین بوکسورهای دنیا در وزنم حضور دارند

11:30 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۱۸۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: به محض حضور در رینگ و مبارزه مقابل قهرمانان جهان و المپیک با تمام توان مبارزه و برای پیروزی خواهم جنگید و هیچ وقت نا امید نخواهم شد.

مصطفی ریگی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خود برای مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تیم‌های هند و عراق اردوی مشترک برگزار کردیم و در تورنمنت بین‌المللی کویت نیز حضور پیدا کردیم. رقابت‌هایی که در آن موفق به کسب مدال نقره شدم و تاثیری بسیار در آماده‌سازی من برای حضور در قهرمانی آسیا داشت.

وی تصریح کرد: با اینکه برای اولین بار قرار است در رده سنی بزرگسالان در قهرمانی آسیا حضور داشته باشم، اما شناخت خوبی از حریفان خود دارم. خدا را شکر از لحاظ روحی و روانی نیز شرایط خوبی دارم. تنها افسوس من این است که در اردوی مشترک با هند امکان تمرین و استفاده از تجربه بوکسور هندی که نایب قهرمان جهان و دارنده مدال نقره آسیا است را به دلیل مصدومیت این بوکسور نداشتم تا بتوانم از این شرایط به نحو خود استفاده کنم.

ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص مدعیان قدرتمند جهان در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن 51 کیلوگرم گفت: بوکسورهای قزاقستان، ازبکستان، تایلند و هند که در وزن من حضور دارند از مدال‌آوران المپیک و جهان هستند. بوکسور ازبکستانی طلای المپیک و جهان را دارد و بوکسور قزاقستانی طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد. در خصوص افتخارات بوکسور هندی هم که توضیح دادم و بوکسور تایلندی نیز برنز جهان دارد. باید با بهترین‌های دنیا بجنگم اما مشکلی با این موضوع ندارم.

ریگی با تاکید بر انگیزه‌های خود برای رقابت با بهترین‌های بوکس جهان گفت: مطمئن باشید به محض حضور در رینگ و مبارزه مقابل قهرمانان جهان و المپیک با تمام توان مبارزه و برای پیروزی خواهم جنگید و هیچ وقت نا امید نخواهم شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: بوکس مصطفی ریگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *