رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تسلیت سفارت ایران در پی درگذشت چند تن از ایرانیان مقیم کره جنوبی/ تایید فوت 5 ایرانی

11:56 - 08 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۰۴۵
سفارت کشورمان در کره جنوبی با انتشار بیانیه ای درگذشت چند نفر از ایرانیان مقیم کره جنوبی را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی با انتشار اطلاعیه ای درگذشت چند نفر از ایرانیان مقیم این کشور را تسلیت گفت.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی، درگذشت چند نفر از ایرانیان مقیم این کشور، در حادثه جشن ‌هالووین در شب شنبه 7 آبان 1401 در سئول را تسلیت عرض می‌کند.

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تاثر و تاسف، خبر درگذشت چند نفر از هموطنان عزیز در حادثه جشن‌هالووین در شب شنبه 7 آبان 1401 در محله ایتِوون در سئول را به همه ایرانیان ارجمند و دانشجویان گرامی تسلیت عرض نموده و از خدواند متعال برای این عزیزان از دست رفته، مغفرت و برای خانواده‌های ایشان، صبر مسئلت می‌کنیم.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول از همان ابتدای وقوع این حادثه تلخ، ضمن تماس با مقامات و طرف‌های کره ای، پیگیر وضعیت ایرانیان مقیم بوده و با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اقدامات لازم را انجام داده است.

سفارت ایران در کره جنوبی صبح امروز اعلام کرد که پیرو پیام قبلی، به اطلاع می‌رساند متاسفانه آمار فوتی‌های هموطنان در حادثه شب گذشته به چهار نفر رسید که بر اساس اعلام پلیس کره جنوبی، اسامی ایشان به شرح ذیل است:

۱- آفاق راست منش
۲- علی پراکند
۳- ریحانه سادات آتشی
۴- سمیه مقیمی نژاد

دو نفر از فوتی‌ها در بیمارستان‌های سئول شناسایی شده اند و دو نفر دیگر در بیمارستان‌های خارج از سئول هستند که همکاران در حال عزیمت و شناسایی آن‌ها هستند.

آخرین خبر منتشر شده از سوی سفارت ایران در کره جنوبی، اسامی نهایی فوت شدگان ایرانی در حادثه تلخ شب گذشته را اینگونه اعلام کرد:

۱- آفاق راست منش
۲- علی پراکند
۳- ریحانه سادات آتشی
۴- سمیه مقیمی نژاد
۵- علیرضا اولیایی

مجددا ضمن عرض تسلیت، از خداوند متعال برای این عزیزان طلب مغفرت و برای خانواده های ایشان طلب صبر را مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *