بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل هوادار چه گفتند؟

19:38 - 06 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۱۹۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان استقلال پس از پیروزی در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل هوادار توضیحاتی دادند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل تیم هوادار تهران از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

*روزبه چشمی

*بازی پایاپایی را با هوادار داشتیم و باوجود حملات حریف هم توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم و بازی را ببریم. امروز با توجه به داشتن کارت هم کمی با احتیاط بازی کردم. 3 کارته بودم و همین موضوع دست و بالم را بسته بود و نمی توانستم با بازیکنان حریف درگیر و تنه به تنه بشوم. 

*تمریناتم را انجام می دهم و سعی بر این دارم تا در بهترین شرایط خودم قرار بگیرم، هم در استقلال و هم در مینی کپ های تیم ملی تمرینات را به خوبی پشت سر می گذارم و امیدوارم در جام جهانی هم نتایج خوبی را بگیریم.

*در خصوص برخورد داور در زمین ما تصمیم گیرنده نیستیم و فکر می‌کنم و قضاوت خوبی را در این بازی داشت. تنش همیشه روی نیمکت و درون زمین وجود دارد و فقط داور باید آن را مدیریت کند که در این میان ممکن است تصمیم بگیرد که کارت هم بدهد که از اختیارات داور است. از طرفی هم بازیکنان و کادر فنی تیم هم باید همه چیز را کنترل کنند تا در بازی های بعدی محروم نداشته باشیم، چرا که محرومیت ها می تواند به ضرر تیم تمام شود.  

*3 امتیازهایی را که در آزادی از دست دادیم را باید حفظ می کردیم ولی خود روند خوبی را داریم و باید این روند خوب را نگهداریم. چهارشنبه هم بازی بسیار مهمی در سوپرجام داریم و تمام تلاش خودمان را می کنیم که با جام به تهران برگردیم. قطعا کادر فنی هم برنامه های بسیار خوبی را برای تعطیلات لیگ خواهد داشت تا بتوانیم در ادامه آمادگی خوبی را داشته باشیم. توافق بین ساپینتو و کی روش ایجاد شده است و تا چهارشنبه که روز بازی است با تیم استقلال تمرین خواهیم کرد و بعد از آن به اردوی تیم ملی می رویم.

*یک سری اشتباهات بوده است که به ضرر استقلال بوده در این هفته ها و این موضوع را هم کارشناسان داوری گفتند و دیدید که چند پنالتی برای تیم استقلال گرفته نشد. در خصوص بیانیه هم باید بگویم که باشگاه تنها کاری را که می تواند بکند دادن بیانیه است تا مسئولان بدانند که باشگاه استقلال نسبت به این موضوع اعتراض دارد. بعضی از صحنه ها سخت است، اما در برخی صحنه ها هم که همه چیز واضح بود قضاوت علیه استقلال بوده است. 

*تمام اعتراض ها برای این است که فدراسیون هرچه سریع تر VAR را بیاورند. وقتی سیستم کمک داور ویدئویی باشد از این اعتراض ها و فشار ها کم می شود و داوران هم قضاوت های خوبی را خواهند داشت. در خود اروپا هم این موضوع وجود دارد که ممکن است داور نبیند و کمک داور ویدئویی به او اعلام می کند و صحنه را باز بینی می کند. ولی در ایران اعتراضی که به داوری است تنها نبود VAR است.

*سید حسین حسینی

*استقلال در نیمه دوم عقب‌نشینی کرد و تحت فشار بودیم. باید از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم تا بازی را در نیمه اول تمام کنیم.

*بهترین تیم ایران هستیم. اگر بازی‌های دیگر لیگ را تماشا کنید، می‌بینید که تیمی به اندازه ما خوب بازی نمی‌کند. اگر پنالتی‌های هفته‌های گذشته ما را می‌گرفتند، با اختلاف صدرنشین بودیم.

*در مورد رویارویی با نساجی در سوپرجام فوتبال ایران؟ بازی سختی داریم و امیدوارم در آن مسابقه پیروز شویم تا یک جام به هواداران هدیه کنیم.

*درباره اینکه در بسته نگه داشتن دروازه خود با علیرضا بیرانوند رقابت می‌کند؟ تمام تلاشم را می‌کنم تا به استقلال کمک کنم و تیم ما برنده شود. به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم.

*تعجب می‌کنم که داوران اینگونه برای ما قضاوت می‌کنند. هفته آینده با نساجی بازی داریم و اطمینان دارم این باشگاه هم بیانیه صادر می‌کند. پنالتی ما را نمی‌گیرند؛ تیم دیگر بیانیه می‌دهد. تیم‌ها یاد گرفته‌اند بیانیه می‌دهند و می‌گویند از داوری نگران هستیم. از چه چیزی نگران هستید؟ ما از اینکه این‌همه اعتراض کردیم، خجالت می‌کشیم.

*زبیر نیک‌نفس

 *باید اتفاقات روز‌های اخیر در شیراز و زاهدان و شهر‌های دیگر را تسلیت بگویم. کشور ما حال و روز خوبی ندارد و امیدوارم شرایط برای مردم‌مان بهتر شود.

*هوادار یک گربه سیاه برای استقلال است، چون بازی‌های ما با آنها سخت می‌شود، ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. در اواخر بازی کار برای ما سخت شده بود، اما توانستیم از گلی زده بودیم، محافظت کنیم. مشکلی ندارم و تنها چند هفته به صلاحدید کادر فنی بازی نکردم.

*آرش رضاوند

*تیم ما فرصت‌های بسیار خوبی داشت. درست است که در چنین زمینی کمتر می‌توان روی زمین بازی کرد اما مهم سه امتیاز مسابقه بود که به دست آوردیم. کیفیت زمین چندان مساعد نبود. در نیم فصل اول تا جایی که ممکن است باید امتیازها را جمع کنیم. هوادار هم تیم خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم آنها را شکست دهیم. 

*بروید صحنه‌ها را ببینید. یک توپ من در شرایط خوب گرفتم که اعلام خطا کرد. یک توپ هم محبی گرفت که همین اتفاق رخ داد. به نظر من اشتباهات داوری برای ما هم رخ داد. در مجموع فرصتی نبوده که تیم‌ها بخواهند روی آن حساس باشند. داوری در این بازی نکته خاصی نداشت.

*سعید مهری

 *اول از همه به مردم عزیز شیراز و همچنین کشورم تسلیت عرض می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشورمان نباشیم. بازی بسیار خوبی را برابر هوادار داشتیم و توانستیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. 

*حاشیه آن چنانی در بازی وجود نداشت. داور در یک صحنه محبی را جریمه کرد و با توجه به این که فکر کردیم او 4 کارته شده نگرانی ایجاد شد که بعد از این که فهمیدیم 4 کارته نشده است همه چیز آرام شد. 

*اصلا رفتار تندی را از داور ندیدیم و صحبت های بین بازی هم بین ما و داور عادی بود.

*رضا میرزایی

*بردیم خدا را شکر. امیدوارم چهارشنبه جام قهرمانی سوپرجام را به هواداران تقدیم کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *