واکاوی دلایل اُفت ستاره‌های پرسپولیس و برنامه‌ریزی برای حفظ آمادگی تیم در تعطیلات

0:50 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۸۵۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مقابل مس کرمان محکوم به برد است تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس از ابتدای فصل لیگ برتر روند رو به رشد خودش را آغاز کرده بود و تا قبل از اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش عملکرد خوبی داشت و ضمن بازی زیبا نیز نتایج خوبی گرفت تا در صدر جدول قرار گیرد. بعد از آن بود که به خاطر برخی از حواشی پیرامون تیم، مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب شد، اما بازیکنان خیلی سریع این ناکامی را پشت سر گذاشتند و در ۳ هفته اخیر نتایج مطلوبی را کسب کردند. پرسپولیس در دیدارهای مس رفسنجان و ملوان با اینکه بازی‌های آنچنان زیبا و دلچسبی را ارائه نکرد و بردهای اقتصادی را به دست آورد، اما کماکان در صدر جدول باقی ماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم بازی زیبا از سوی این تیم عنوان کرد: پرسپولیس در هفته‌های اخیر بازی هجومی و سرتاسر تهاجمی را به نمایش نمی‌گذارد و هواداران و دوستداران فوتبال از سیستم و تاکتیک کادر فنی تیم رضایت ندارند. پرسپولیس همیشه یک تیم هجومی بوده که در هر بازی با گل‌های زیاد تماشاگران را به وجد می‌آورد. هم اکنون پرسپولیس لوکادیا و دیاباته دو مهاجم خارجی ششدانگ دارد و حداقل می‌تواند با این دو فوروارد قدرت تهاجمی خودش را افزایش دهد تا با گل‌های بیشتر در بازی‌ها به پیروزی برسد.

*پرسپولیس مقابل مس محکوم به برد است

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته یازدهم لیگ برتر پرسپولیس مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: مس کرمان به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده و سرمربی جوان و باانگیزه‌ای دارد. پرسپولیس محکوم به برد است و باید در این دیدار هم ۳ امتیاز را بگیرد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. سرمربی این تیم برای پرسپولیس کری خوانده است که همین کری‌خوانی‌ها فوتبال را زیباتر می‌کند، اما با احترام با مردم خونگرم و محترم کرمان، این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حرفی برای گفتن نخواهد داشت و با ۳ گل مغلوب خواهند شد.

فنونی‌زاده درباره عملکرد خوب برخی از بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل تا هفته دهم لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل با درخشش و فداکاری چند بازیکن کلیدی خودش توانسته در صدر جدول بماند. لوکادیا در تمام بازی‌های که در زمین بوده تأثیرگذاری زیادی در کسب ۳ امتیاز داشته است. علیرضا بیرانوند نیز با درخشش در اکثر بازی‌ها بسیار خوب دروازه خود را بسته نگه داشته است، مقابل ملوان هم مانع گلزنی مهاجمان شد و جلوی چند موقعیت خطرناک را گرفت. علی نعمتی هم با اینکه پست اصلی‌اش دفاع میانی است در دفاع چپ از ابتدای لیگ برتر بسیار خوب در این پست ظاهر شده است و در هر بازی برای پرسپولیس فداکاری می‌کند.

*تازه مسابقات شکل گرفته بود که باید تعطیل شود

وی ادامه داد: در ابتدای فصل از بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی انتظار درخشش بیشتری داشتیم، اما فقط در چند بازی در حد و اندازه‌های خود بودند. وحید امیری که مصدوم بود و خداراشکر اخیراً به ترکیب اصلی بازگشته است. امید عالیشاه نیز با آسیب‌دیدگی چند بازی را از دست داد که امیدوارم در ادامه لیگ برای قهرمانی به کمک پرسپولیس بیایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعطیلی مجدد لیگ به دلیل رقابت‌های جام جهانی خاطرنشان کرد: این تعطیلی در تمام کشورهای بزرگ فوتبال دنیا هم وجود دارد و فقط مختص به ایران نیست، اما ایرادش این است که تازه مسابقات شکل گرفته بود که باید به علت آغاز جام جهانی تعطیل شود. پرسپولیس ابتدا باید در هفته یازدهم با کسب ۳ امتیاز همچنان جایگاه نخست لیگ را حفظ کند. در تعطیلات نیز کادرفنی از هر لحاظ نفرات را آماده نگه دارند تا این وقفه روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی نگذارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *