کتاب «چهل روز انتظار» منتشر شد/حکایت مردی از دیار رئیسعلی دلواری

10:00 - 02 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۷۶۸
کتاب «چهل روز انتظار» نوشته مونس عبدی زاده، زندگینامه شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان به‌تازگی توسط انتشارات روایت فتح چاپ و منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - کتاب«چهل روز انتظار» حکایت مردی است از دیار رئیسعلی دلواری، مردی به زلالی دریا و به صبوری و تنومندی نخل‌های جنوب؛ او اولین نخل تناور بوشهر است که به پای بانوی دمشق افتاد. یک تکاور حرفه‌ای که چهل روز مجروحیتش انتظاری شد برای پرواز.

دغدغه‌های فرهنگی جوانان

نویسنده این کتاب پای صحبت دوستان و همرزمان و هم‌روستاییان محمد احمدی‌جوان نشسته و دغدغه‌های فرهنگی جوانان روستا و تلاش و مجاهدت‌های شهید احمدی جوان را در قالب کتابی داستانی و زیبا و به روایت اول شخص درآورده. روایت محمد تنها به اینجا ختم نمی‌شود.او جزو اولین جوانان اعزامی استان بوشهر به جبهه نبرد با تکفیری‌هاست.

چهل روز انتظار

گویش زیبای بوشهری و توصیفات زیبا از محل زندگی شهید از ویژگی‌های خوب کتاب است که خانم عبدی‌زاده از آن‌ها بهره گرفته است. شخصیت‌ها کاملاً قابل تجسّم و فضا قابل تصور است.

کتاب «چهل روز انتظار» نوشته مونس عبدی زاده، زندگینامه شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان به‌تازگی توسط انتشارات روایت فتح چاپ و منتشر شده است.

در بخش‌هایی از متن می‌خوانیم:

«دست به سینه، یکی از پاهایم را به دیوار اتاق تکیه داده بودم. یعقوب و برادرهایم را می‌دیدم که از پشت شیشه با ناامیدی به من نگاه می‌کردند. به پهنای صورت اشک می‌ریختند.کبوتر همسایه پر وبال خود را محکم به شیشه می‌کوبید. شیشه قرمز رنگ شده بود…»

چهل روز انتظار

کتاب «چهل روز انتظار» با ۲۷۲ صفحه و قیمت ۹۰ هزار تومان با قابلیت بهره‌گیری از کیوآرکد عرضه شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *