حسینی: پنالتی صددرصد پیکان را پشت هجده قدم گرفت/ فکر نمی‌کنم فیفا وارد این مسائل سیاسی شود

17:32 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بد سلیقگی است که داوری که در هفته گذشته تا این اندازه تحت فشار بوده بار دیگر برای دیدار حساس و پرحاشیه دو تیم تهرانی بگذاریم.

خبرگزاری میزان - مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی مقابل هوادار در نشست خبری پایان بازی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی جان‌داری بود که دو نیمه متفاوت داشت‌. در نیمه اول هر دو تیم پرفشار کار کردند و به ویژه هوادار فوتبال پرفشاری انجام داد. بچه‌های ما نیز کم نیاوردند و با توجه به نوع بازی هوادار در نیمه اول احتمال زیادی می‌دادند که این تیم در نیمه دوم بیفتد. در نیمه اول اتفاقات زیادی  افتاد که به یک گل خیلی زیبا رسیدیم اما مانده‌ام داور صحنه صددرصد پنالتی در شرایطی که بازیکنان ما یک تا دو متر درون محوطه هجده‌ قدم بود چگونه خطای پشت هجده قدم اعلام کرد این صحنه خیلی جای تعجب داشت. قبل از به ثمر رسیدن گل تساوی هوادار نیز خطای محرزی روی بازیکن ما کردند که نگرفتن آن واقعاً عجیب و غریب بود.

*نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری صحبت کنم اما باید این صحنه‌ها بررسی شود. خود ما نیز از این اتفاقات سورپرایز شدیم. در نیمه دوم توپ کامل در اختیار پیکان بود زیرا تیم هوادار افتاد. البته فرصت آنچنانی در یکی دو صحنه به دست نیاوردیم حریف نیز یک ضد حمله زد و نتوانستیم به پیروزی برسیم. کلید کار روی گل مساوی بود که پس از خطای محرز بازیکن حریف خوردیم. 

*آدم باید برای برخی کارها خوش‌سلیقگی به خرج بدهد. بد سلیقگی است که داوری که در هفته گذشته تا این اندازه تحت فشار بوده بار دیگر برای دیدار حساس و پرحاشیه دو تیم تهرانی بگذاریم. من بدون مدرک و سند حرف نمی‌زنم. صحنه‌ای که بازیکن هوادار مجتبی حق‌دوست را زد یک تا یک و نیم متر درون محوطه جریمه بود و خیلی واضح بود که داور باید این صحنه را پنالتی می‌گرفت اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. خدا را قسم می‌خورم که حاج ملک داوری خوب و آدم سالم و محترمی است اما معلوم است زیر فشار بوده و هنوز نتوانسته از فشار دیدار استقلال و فولاد بیرون بیاید.

*کمیته داوران با این اقدام داور خودش را خراب می‌کند اسم این کار حمایت کردن نیست باید اجازه می‌دادند یک تا دو هفته بگذرد و حاج ملک از فشار بازی استقلال بیرون بیاید. باز هم تأکید می‌کنم او فرد محترم و باشخصیتی است و داور بسیار سالمی هم هست اما مشخص شد هنوز تحت تأثیر بازی استقلال قرار داشت.

*وقتی به رختکن رفتیم از طریق لب‌تاپ برخی صحنه‌ها را دیدم پنالتی صددرصد ما را پشت هجده قدم گرفت و خطای صددرصد بازیکن هوادار قبل از گل این تیم را در دقیقه 44 دقیقه و 30 ثانیه نگرفت جای اینکه یک بر صفر به رختکن برویم یک بر یک رفتیم. کمیته داوران باید مقداری خوش سلیقه باشند و فکر کنند. آدمی که در هفته گذشته و در بازی تیم محبوب تهرانی چنین اتفاقی برایش افتاد باید به خاطر آن حواشی به حاج ملک ریکاوری می‌دادند تا به این شکل وارد بازی نشود و تحت فشار نباشد. 

حسینی در خصوص اینکه پیکان در هفت هفته اخیر به پیروزی نرسیده و آیا تعطیلی رقابت‌های لیگ پس از هفته یازدهم به این تیم کمک خواهد کرد، بیان داشت: اگر تیم ما بد بازی می‌کرد و خوب نبودیم نگران کننده بود اما حال و شرایط تیم ما خوب است ان‌شاءالله به برد هم می‌رسیم مهم این است شکل و حرکت تیمی ما خوب است.

*طبق آنچه سواد من اجازه می‌دهد فکر نمی‌کنم فیفا وارد این مسائل سیاسی شود. ان‌شاءالله و به امید خدا تیم ما حتماً در جام جهانی شرکت می‌کند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *