چهارمین روز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه/ اهداف با توپخانه و یگان‌های زرهی و اجرای عملیات رزمی بالگردی منهدم شد

12:03 - 28 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۲۰۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
چهارمین روز از رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه از صبح امروز پنجشنبه (۲۸ مهرماه) با اجرای عملیات توپخانه‌ای، یگان‌های زرهی و عملیات رزمی بالگردی دنبال شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، چهارمین روز این رزمایش از صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ مهرماه) با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر از مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از معاونان و فرماندهان این نیرو در منطقه عمومی ارس آغاز شد.

در ابتدای این مرحله، توپخانه نیروی زمینی سپاه اهداف از پیش مشخص شده را منهدم کرد.

پس از اجرای عملیات توپخانه‌ای یگان زرهی نیروی زمینی سپاه شامل تانک‌ها و نفربر‌ها توانست نقاط مشخص شده را با استفاده از مهمات هوشمند نقطه‌زن منهدم کنند.

مرحله بعدی چهارمین روز از رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه، بالگرد‌های تهاجمی کبرا و Mi-۱۷ با اجرای عملیات‌های رزمی توانستند اهداف مورد نظر را با موفقیت منهدم کنند.

رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ۲۵ مهر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده‌ کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه ارس (منطقه مرزی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی) آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران دوشنبه در رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس اظهار داشت: این رزمایش اقتدار که توسط نیروی زمینی قدرتمند ما طراحی و از امروز اجرای آن شروع شده، برای آن است که نشان دهیم ما برای امنیت مردمانمان به آب و آتش می‌زنیم.

سردار سلامی گفت: ایران سرزمین امن است و مرزهایش هم امن است. ما به همسایگانمان این پیام‌ها را داریم. مشی ما با همه همسایگانمان دوستی و برادری است و این اصل مشی و سیاست اصولی ماست، مادامی که همسایگان و یا دیگران نخواهند علیه ملت ایران توطئه یا دشمنی کنند؛ در غیر این‌صورت مشی ما تغییر پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سومین روز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه/ مواضع دشمن فرضی توسط پهپاد‌های انتحاری منهدم شد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *