292 پرونده اموال تملیکی قزوین به ارزش بیش از 34 میلیارد ریال تعیین تکلیف شد

8:38 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۳۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین از تعیین تکلیف 292 پرونده اموال تملیکی قزوین به ارزش بیش از 34 میلیارد ریال در 6 ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

علی شعبانی در گفت‌وگو با میزان، در تشریح اقدامات دادگستری استان قزوین در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی، با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های این سازمان، از تعیین تکلیف یک هزار و 221 ردیف کالای موجود در انبارهای سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان قزوین خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، اظهارکرد: تعیین تکلیف کالاهای متروکه و مهلت منقضی شده موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی، از جمله مسائل اصلی و ریشه ای در دوران نوین تحول وتعالی قوه قضاییه است.

وی با اشاره به رسیدگی 292 پرونده اموال تملیکی توسط دادگستری استان قزوین در 6 ماهه نخست سال‌جاری، اضافه کرد: اموال متعلق به این تعداد پرونده با ارزش «34 میلیارد و 611 میلیون و 282 هزار و 965 ریال» از طریق «مزایده، فروش ، استرداد و...» تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، همچنین از اقدامات و تلاش‌های بی وقفه مدیر و کارکنان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان که موجب جلوگیری از رسوب کالاها و سرعت عمل در تعیین تکلیف اموال تملیکی شده، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

با ورود دستگاه قضا یک شرکت تولیدی در قزوین پس از ۲ سال احیا و موجب اشتغال‌ ۲۱۷ نفر شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *