رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حماس: تداوم محاصره نابلس به معنی شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه فلسطین است

19:51 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۸۷۲۷
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که تداوم محاصره شهر نابلس برای ششمین روز متوالی نشان دهنده شکست سیستم امنیتی این رژیم برای مقابله با انتفاضه فلسطینی‌ها در کرانه باختری دانست.

خبرگزاری میزان_ حازم قاسم، سخنگوی حماس اظهار کرد: ما در جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید می‌کنیم که تداوم تعطیلی، محاصره و سیاست مجازات دسته جمعی که رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی در شهر نابلس اعمال کرده است، به معنی وضعیت درمانده و شکست سیستم امنیتی رژیم در مقابل مقاومت و انتفاضه مردم ما در سراسر کرانه باختری اشغالی است.

سخنگوی حماس همچنین با اعلام این که ما دستان مردم و رزمندگان دلاور مقاومت خود را در نابلس، جنین، شعفاط و سراسر کرانه باختری را که در برابر رژیم اشغالگر حماسه افرینی می‌کنند، می‌فشاریم، گفت: مجدداً تأکید می‌کنیم که تمامی جنایات رژیم اشغالگر اعم از محاصره، سرکوب، تهاجم و کشتار، موجب بازدارندگی ملت ما از ادامه مقاومت نمی‌شود و شکستن اراده و تلاش آنها به منظور حفاظت از سرزمین و مقدساتشان و دستیابی به هدف آزادی را به دنبال نخواهد داشت.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از اواسط هفته گذشته و به دنبال عملیات مقاومتی گروه مبارز "عرین الاسود" شهر نابلس را بسته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *