جمال حسن:زود است درباره وزیران کابینه جدید عراق گمانه زنی کنیم

18:34 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۵۸۵۵
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی عراق پیرامون اینکه سه وزیر دولت مصطفی الکاظمی، در کابینه محمد شیاع السودانی حفظ می شوند یا نه گفت که موضع گیری درباره این موضوع هنوز زود است.

خبرگزاری میزان_ جمال حسن از رهبران چارچوب هماهنگی عراق در موضع گیری در خصوص اینکه سه وزیر دولت مصطفی الکاظمی، در کابینه محمد شیاع السودانی حفظ می شوند، گفت: السودانی از امروز روند رایزنی برای تشکیل کابینه را کلید زده است و سلسله دیدارها و رایزنی های فشرده با گروههای سیاسی خواهد داشت تا به معرفی اسامی کابینه بپردازد.

جمال حسن تاکید کرد: هنوز موضع گیری در خصوص اینکه سه وزیر در دولت السودانی ماندنی می‌شوند یا نه زود است زیرا تاکنون نامی مطرح نشده است و هرچه بوده است گمانه زنی بوده است.

وی اضافه کرد: السودانی تصمیم گیرنده نهایی است و همه گروهها توافق کرده اند که به او اختیارات کامل دهند زیرا السودانی در برابر پارلمان و ملت مسئول است.

جمال حسن گفت: تکنوکرات ها نقش آفرینی خواهند کرد. دولت السودانی دولت حل بحرانها خواهد بود و برنامه ای به گروههای سیاسی طی روزهای آتی ارائه خواهد داد تا سازوکارهایی برای حل بحرانهای اقتصادی و دیگر پرونده های ایجاد شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *