کتاب «آفتاب آخرین» با موضوع زندگی داستانی «پیامبر اکرم(ص)» منتشر شد

13:00 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۵۶۲۷
کتاب «آفتاب آخرین»؛ برش‌هایی کوتاه است از زندگی و زمانه «پیامبراکرم(ص)» در قطع رقعی و 104 صفحه و به قلم مهدی قزلی، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

خبرگزاری میزان - کتاب «آفتاب آخرین»؛ برش‌هایی کوتاه است از زندگی و زمانه پیامبراسلام؛ حضرت محمد(ص) که به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد«آفتاب آخرین» اولین کتاب از مجموعه 14جلدی «چهارده‌خورشید، یک آفتاب» می‌باشد که اختصاص دارد به زندگی و زمانه آخرین «پیامبراکرم(ص)»حضرت محمد مصطفی(ص).

زندگی پرفزار و نشیب «پیامبراکرم(ص)»

«پیامبراکرم(ص)» بزرگوار زندگی پرفزار و نشیبی داشته‌اند؛ اما کمتر کسی از جزییات زندگی ایشان و فضائل معرفتی و اخلاقی‌شان در قالب داستان قلم زده است. در این کتاب سعی شده با زبانی مناسب و روان در قالب صد برش کوتاه، زندگی پر از خیر و برکت این این پیامبر عظیم الشان را روایت کند.

پیامبراکرم



در برشی از کتاب می‌خوانیم:گفته بود: «همه پیامبران قبل از نبوت چوپانی کرده اند.» گفته بودند: «خودتان چه طور؟» گفته بود: «من هم گوسفندان مردم مکه را توی سرزمین قراریط چوپانی کردم.» حق هم داشت برای سروکله زدن با آدم هایی مثل ابوجهل و ابولهب، آدم باید هم قبلش با بز و گوسفند سروکله زده باشد.

کتاب «آفتاب آخرین»

کتاب «آفتاب آخرین»؛ برش‌هایی کوتاه است از زندگی و زمانه حضرت محمد(ص) در قطع رقعی و 104 صفحه و به قلم مهدی قزلی، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *