شهادت جوان فلسطینی با شلیک نظامیان صهیونیست‌ در شمال رام الله

9:04 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۴۹۲۲
یک جوان فلسطینی در شمال رام الله با شلیک گلوله نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

خبرگزاری میزان - یک جوان فلسطینی در نزدیکی اردوگاه «جلزون» در شمال رام الله با شلیک گلوله نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

منابع عبری زبان اعلام کردند که این جوان فلسطینی با نیروهای رژیم صهیونیستی وارد درگیری مسلحانه شد و در نهایت در جریان این درگیری، هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

این منابع می‏‎گویند که ظاهرا یک جوان دیگر نیز همراه این جوان شهید فلسطینی بوده که او نیز زخمی شده، اما از محل متواری شده است.

پایگاه «معاریو» هم به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این دو جوان فلسطینی اقدام به تیراندازی به سمت شهرک «بیت ایل» در شمال رام الله کرده بودند که طی آن یک شهرک‌نشین زخمی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که به سمت این دو جوان فلسطینی تیراندازی کرده که در نهایت یکی از آن‌ها به شهادت رسیده و دیگری نیز از محل متواری شده است.

در کمتر از 24 ساعت گذشته، هفت عملیات تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده است.

مرکز داده‌های فلسطینی «معطی» در گزارشی در این باره نوشت که در این عملیات‌، هفت نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند.  

جوانان و مبارزان مقاومت فلسطین در چندین منطقه هم اقدام به منفجر کردن بمب‌های دست‌ساز در مسیر گشتی‌های ارتش رژیم صهیونیستی کردند که طی آن خسارات زیادی به چند دستگاه خودرو وارد آمد.

همچنین در 24 ساعت گذشته بیش از 20 مورد درگیری بین فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری گزارش شده است.  

این در حالی است که طی 24 ساعت گذشته سه فلسطینی با شلیک گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *