رئیس کل دادگستری استان کردستان: رأفت و مدارای نظام اسلامی در مواجهه با آشوبگران حد و حصر مشخصی دارد

14:47 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۵۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: دشمنان نظام اسلامی با تمرکز بر استان کردستان و با به راه انداختن طوفان رسانه ای و لجن پراکنی گسترده و پروژه کشته سازی سعی در ناامن جلوه دادن استان کردستان دارند در حالیکه با تلاش و عزم قوی نیروهای خدوم انقلاب در چند روز اخیر آرامش در استان برقرار بوده و صرفا تعداد قلیلی هستند که امنیت مردم را هدف قرار داده اند و با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

خبرگزاری میزان - صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان،مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی ، اعضای شورای قضایی استان ، قضات و کارکنان دادگستری مرکز استان کردستان ، مراسم گرامیداشت هفته وحدت و جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی هفته وحدت را به تمامی مسلمین جهان تبریک گفت و اظهار کرد: این ایام ولادت پیامبر اوج مهربانی و رحمت و آیینه تمام نمای حضرت حق تعالی است که با بینش عمیق امام خمینی (ره) و اعتقاد قلبی ایشان نامگذاری شده است و هذف از این نامگذاری تقویت وحدت و برادری بین مسلمانان جهان است.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با طوفان رسانه ای و لجن پراکنی گسترده سعی در ناامن جلوه دادن استان کردستان دارند و ما به آنها هشدار می دهیم هرچه سریعتر این غائله را پایان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: وحدت امت اسلام همواره مورد توجه معاندین و دشمنان نظام بوده است و متاسفانه در چند روز اخیر اغتشاشاگران این ایام را به کام مردم ما تلخ کردند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: اعتراض، انتقاد و بیان نقطه نظرات همواره مورد استقبال و تاکید مسئولان کشوری و استانی است ولکن اغتشاش، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت ماهیت دیگری دارد.

وی تاکید کرد : نظام جمهوری اسلامی بر پایه خون بیش از 200 هزار شهید بنا شده است و در استان کردستان نیز تعداد این شهدا بیش از 23 هزار نفر است و وجب به وجب خاک این استان آغشته به خون این شهدای عزیز است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به دشمنان و معاندین نظام هشدار داد: رأفت و مدارای نظام اسلامی حد و حصر مشخصی دارد و امنیت مردم خط قرمز ماست و اگر دشمنان و اغتشاشگران هر چه سریعتر به این غائله پایان ندهند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

وی در پایان ابراز کرد: نکته قابل توجه این است که گروهها و افرادی در زمان فعلی مدعی دفاع از حقوق مردم کردستان شده اند که جنایات آنان علیه مردم میهن اسلامی و بویژه کردستانی ها در طول تاریخ این مرز و بوم اثبات شده است.

در ادامه این مراسم ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهار کرد: هفته وحدت بزرگداشت میلاد پیامبری است که در اوج اخلاق انسانی است و تمام فرمایشات آن ستوده ، وحی الهی است و اطاعت از رسول خدا به مثابه اطاعت از خداوند متعال است.

ماموستا کریمی افزود: به اعتقاد تمامی علمای اهل تشیع و تسنن منشأ عشق و علاقه به پیغمبر اسلام (ص) بحث توحید است و می توان گفت که مسیر عشق به خداوند اطاعت از رسول خداست.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی تاکید کرد: استراتژی و سیاست نظام جمهوری اسلامی تشکیل رنگین کمان وحدت و برادری بین اقوام و مذاهب است و با اتحاد و برادری می توان به ایران قوی ، مقتدر و توسعه یافته دست یافت.

گفتنی است که در این مراسم گروه دف نوازی «نالی» به مداحی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) پرداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *