خسروی وفا: جامعه ورزش، جزو سالم‌ترین و مظلومترین جامعه به شمار می‌رود/ فدراسیون‌ها حمایتشان را از کمیته ملی المپیک دریغ نکنند

12:12 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۵۱۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس کمیته ملی المپیک گفت: جامعه ورزش ،جامعه سالم و جز مظلوم ترین ها است و باید تلاش کنیم که با اتحاد و همبستگی ورزش کشور را به هدف نهایی و مقصد اصلی سوق دهیم

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌ جوانان، محمود خسروی‌وفا در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امروز اولین جلسه بعد از برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک است و تیم جدید و جوان کمیته ملی المپیک آغاز بکار کرد و یقینا در این مسیر به کمک و‌حمایت تمامی فدراسیون ها نیازمند هستیم.

وی حمایت فدراسیون ها را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: اگر فدراسیون ها خوب کار نکنند مطمئنا کمیته ملی المپیک هم در مسیر موفق قرار نخواهد گرفت و با کمک شما فدراسیون ها ، می توان نتایج بهتری کسب کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به 5هزار شهید ورزشکار در کشور عنوان کرد: همه ی این شهیدان به فرمان رهبر لبیک گفتند و از جانشان گذشتند و در حال حاضر وظیفه ی همه ی ما است تا با کمک یکدیگر و با اتحاد بتوانیم کشور را به مسیر سربلندی و‌موفقیت هدایت کنیم.

خسروی‌وفا در خصوص شرایط کنونی کشور در مواجه با فتنه های دشمنان گفت: جامعه ورزش ،جامعه سالمی است و همواره ورزشکاران تلاش کردند با کسب افتخار افرینی در میادین مختلف پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به 24مهر ماه روز ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: بزرگترین رویداد ورزشی جهان با حضور 70 هزار معلول همانند سالهای گذشته در روز ملی دارلمپیک برگزار می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *