حسینی: فولاد تیم سخت‌کوش و پرمهره‌ای است/ بازی مقابل تیم‌های نکونام دشوار خواهد بود

19:42 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۲۰۸
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی کردن مقابل تیمی که نکونام سرمربی اش است کار دشواری خواهد بود اما تلاش می‌کنیم با دست پر از زمین خارج شویم.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، درباره دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*تیم ما شرایط نسبتا مناسبی دارد و خودمان را برای بازی با فولاد آماده کرده‌ایم. فولاد تیم سختکوش و پرمهره‌ای است که از کادرفنی بادانشی سود می‌برد. در راس این کادر جواد نکونام حضور دارد که هم در دوران بازی جزو بهترین های کشور بود و هم الان جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است. او تیم خوبی را درست کرده که با سبک خاصی فوتبال بازی می‌کند و می‌بینید که موفق هم بوده‌اند.

*فولاد هفته گذشته توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند. بازی کردن مقابل تیمی که نکونام سرمربی اش است کار دشواری خواهد بود اما تلاش می‌کنیم با دست پر از زمین خارج شویم.

*تیم ما یک تیم جوان است که بر اساس بضاعت‌مان سعی می‌کنیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. بعد از تساوی با آلومینیوم اراک سعی کردیم بچه‌ها را به بهترین شکل آماده مسابقه با فولاد کنیم و امیدوارم بچه‌ها با خودباوری توانایی های خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند و به آنچه استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.

*داوری مسابقه با فولاد و قضاوت بیژن حیدری در این دیدار؟ همچنان دوست ندارم صحبتی درباره داوران و عملکرد آنها انجام بدهم. قبلا هم گفته‌ام که نباید فشاری روی داوران بگذاریم. برای حیدری آرزوی موفقیت در مسابقه عصر پنجشنبه را دارم.

*به غیر از امیرحسین غلامی که چند هفته قبل رباط صلیبی اش آسیب دید، غایب دیگری نداریم. خوشبختانه می‌توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *