هاشمی: کاهش هزینه‌ها در دستور کار خسروی‌وفا است/ سجادی سرپرستی کاروان را نپذیرفت

11:04 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۸۵۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون‌هایی که از ما مطالبه دارند ظرف سه چهار ماه آینده با کمک دوستان در سازمان برنامه و بودجه پرداختی آنها را 100 درصد می‌رسانیم.

خبرگزاری میزان - سیدمناف هاشمی، دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک در جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که صبح امروز(سه‌شنبه) برگزار شد صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*ابتدا در تلاش هستیم که با همه رسانه‌ها صادق باشیم. نتایج و توفیقات را با هم پیش ببریم و در افتخارات قهرمانان و برنامه‌های کمیته ملی المپیک در ترکیب جدید نقش داشته باشیم. با وزیر ورزش و جوانان جلسه خوبی داشتیم در واقع این جلسه بیشتر معارفه بود اعضای حاضر در جلسه دیدگاه و انتظارات خود را مطرح کردند و وزیر ورزش هم انتظارات خود را عنوان کرد.

*امروز رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی از سفر به کامبوج جلسات، دیدارها با اعضای IOC و OCA داشتند و در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه کردند. ضمن اینکه در آنجا قرار شد تفاهم با کامبوج در حوزه المپیک انجام شود. در سفری که خسروی‌وفا به کامبوج داشت باعث شد آنجا حاضرین با رئیس کمیته ملی المپیک آشنا شوند. در جلسه در رابطه با پرداخت‌ها و کمک‌ها و اینکه تا امروز چقدر پرداخت شده و در رابطه با این موضوع چقدر عقب هستیم، بحث و تبادل نظر شد.

*تلاش‌ها، گزارش‌ها و سیاست‌ها برای بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه ارائه شد و قرار شد اعضای هیأت اجرایی هم در رابطه با این موضوع کمک کنند. اولین زمان کوتاه که نتایج این اقدامات مشخص شود در بودجه سال 1402 است. ضمن اینکه سیاست و بودجه سال 1401 بسته شده است. فدراسیون‌هایی که از ما مطالبه دارند ظرف سه چهار ماه آینده با کمک دوستان در سازمان برنامه و بودجه پرداختی آنها را 100 درصد می‌رسانیم و فدراسیون‌هایی که نیاز به کمک دارند در قالب کمک‌های خاص کمک می‌کنیم تا کار زمین نماند. برند کمیته ملی المپیک و درآمدزایی از بخش خصوصی در برنامه ما قرار است و به دنبال این هستیم مصوبات آن را در کمیته ملی المپیک داشته باشیم.

*ما علاقه‌مند هستیم در حوزه مالی و توسعه اتفاقات بسیار خوبی رخ بدهد اگر در کمیته می‌خواهیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم باید رایزنی‌های خودمان را در برنامه هفتم از امروز با دوستان دولت و مجلس آغاز کنیم. اگر ما این کار را در حال حاضر انجام ندهیم دیگر برای آن فرصتی نیست. امروز یک مصوبه مبنی بر احیای شرکت اقتصادی کمیته که تصمیم گرفته بود منحل شود گرفته شد و قرار است این شرکت را در قالب عنوان حفظ کنیم و برای شرط فعالیت و اساسنامه با دوستان صحبت کنیم.

*امروز برای انتخاب در مورد رئیس کاروان بازی‌های آسیایی بحث زیادی داشتیم ابتدا پیشنهاد روی دو سه نفر بود و اولویت سیدنصرالله سجادی بود، اما به هر دلیلی که ایشان صلاح ندانستند در این جایگاه باشند و ما به واسطه سابقه دوست داشتیم که او این مسؤولیت را بر عهده بگیرد اما سجادی بنا به دلایلی این مسؤولیت را قبول نکرد.

*قرار شد بنده به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک آن مسئولیت را قبول کنم به شرط اینکه در بحث معاونان از نیروهای جوان استفاده کنیم و آنها را پرورش بدهیم. من در جلسه استقبال نکردم برای اینکه این فرصت برای نصرالله سجادی و جوانان بود. به هر صورت قرار شد از تجربه عزیزان استفاده کنیم و در نهایت بنده با حفظ سمت مسؤولیت این کار را برعهده گرفتم ضمن اینکه قرار است سه تا پنج نفر از دوستان کنار من حضور داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *