رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

96 درصد از زنان انگلیسی آزار جنسی علیه خود را گزارش نمی‌کنند

10:25 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۲۸۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بخش عمده‌ای از زنان انگلیسی که هدف آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند این موضوع را گزارش نمی‌کنند و بر این عقیده هستند که گزارش کردن چیزی را تغییر نمی‌دهد.

خبرگزاری میزان – ماه مارس سال جاری «سارا اورارد»، یک زن انگلیسی از سوی افسر پلیس این کشور هدف آزار جنسی قرار گرفت و سپس به قتل رسید.

در پی این رویداد، «کلر بارنت»، مدیر اجرایی «سازمان زنان» سازمان ملل در انگلیس گفت: این یک بحران حقوق بشری است؛ این برای ما کافی نیست که مدام بگوییم حل کردن این مشکل برای ما بسیار دشوار است، اکنون باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش «openaccessgovernment»، به نظر می رسد تقریباً هر زن جوان در انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده است؛ این رقم برای زنانی که در انگلیس بزرگ شده‌اند کاملا غیرمعمول است.

به نظر می رسد هیچ گزینه‌ای وجود ندارد که بتوان از این نوع تجربه وحشتناک جلوگیری کرد.

یک نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه «یوگاو» انجام شد نشان داد که تنها 4 درصد از زنان انگلیسی موارد آزار و اذیت جنسی را گزارش می‌کنند، در حالی که 96 درصد از آنها نسبت به توانایی مقامات این کشور برای رسیدگی به چنین رویدادهایی مشکوک هستند.

حدود 45 درصد از زنانی که در انگلیس آزار جنسی را گزارش نمی‌کنند، می‌گویند دلیل این است که واقعا گزارش کردن رویداد هیچ چیز را تغییر نمی‌دهد.

آمار غالب در رسانه‌های امروزی این است که 97 درصد از زنان 18 تا 24 ساله انگلیسی آزار جنسی را تجربه کرده‌اند.

در داده‌های سازمان زنان سازمان ملل در انگلیس، 80 درصد از زنان گفته‌اند که در مکان‌های عمومی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌ا‎ند؛ به نظر می‌رسد این تجربه آزار جنسی یک ویژگی عمومی زنان در سراسر کشور باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *