سجادی: باید بُعد فرهنگی و اجتماعی ورزش را پُررنگ کنیم/ کشور به اتحاد و همدلی نیاز دارد

16:44 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۹۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید سعی کنیم از ظرفیت بالایی رسانه‌ای برای برگزاری این رویدادها بهره بگیریم و این ظرفیت را بالا ببریم و موج امید را در کشور ایجاد کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در دومین نشست ستاد ملی هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار داشت: دورخیز مناسبی برای برگزاری برنامه‌های این هفته انجام شده و امیدوارم که بتوانیم به همه اهداف‌مان برای این هفته برسیم.

وی افزود: این روزها مناسبت‌های مختلفی درحال اجرا است و امیدوارم که بتوانیم یک گستردگی متناسب برای اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور داشته باشیم. یک آمار رسمی اعلام شده که در طول هفته ١١۵٠ رویداد در سراسر کشور برگزار می‌شود که سهم فدراسیون‌ها، ادارات کل و هیات های استانی است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: قطعا دستگاه‌های دیگر نیز مانند نیروهای مسلح و آموزش و پرورش رویدادهای خود را با اهداف معین برگزار می‌کنند. تقریبا به انتهای جام پرچم رسیدیم و یک هفته نیز از المپیاد استعدادهای برتر گذشته است. چیزی که مشخص است کشور همچنان به اتحاد و همدلی نیاز دارد و امیدواریم که ما نیز توانسته باشیم در این راستا ادای دین کرده باشیم.

سجادی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: برخی جریانات دوست داشتند ورزشکاران ما را از پرچم کشور دور کنند که قطعا موفق به این کار نمی‌شوند. صحبت های مقام معظم رهبری و رییس جمهور جو مناسبی را در بین جامعه ورزش ایجاد کرد و جامعه ورزش بازخورد مناسبی از این صحبت‌ها داشتند.

وی خاطرنشان کرد: فردا یادواره شهدای ورزشکار را داریم و امیدواریم که این رویداد به بهترین شکل برگزار شود. باید سعی کنیم از ظرفیت بالایی رسانه‌ای برای برگزاری این رویدادها بهره بگیریم و این ظرفیت را بالا ببریم و موج امید را در کشور ایجاد کنیم. ما یکسری بازارهای بزرگ در تهران داریم و از ظرفیت آنها برای برگزاری برخی مسابقات و ترویج فرهنگ ورزش می‌توانیم بهره بگیریم و باید بعد فرهنگی و اجتماعی ورزش را در این هفته بین مردم پررنگ کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *