نخستین پیروزی ملوان با شکست آبادانی‌ها در دوئل قعر جدولی‌ها/ مس در کرمان حریف هوادار نشد

19:30 - 15 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۶۴۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ملوان بندر انزلی و هوادار تهران با غلبه بر رقبای خود به وضعیات خود در انتهای جدول سر و سامان دادند.

خبرگزاری میزان – هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران، کرمان، اصفهان، رفسنجان، مسجدسلیمان و بندر انزلی پیگیری شد که در نبرد تیم‌های قعرجدولی تیم ملوان بندر انزلی رده شانزدهمی از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان تیم صنعت نفت آبادان بحران زده بود که در پایان ملوانی‌ها موفق شدند در جدالی سخت با نتیجه 2 بر یک از سد مهمان آبادانی‌ خود بگذرند تا شاگردان مازیار زارع با کسب نخستین برد فصل خود 5 امتیازی شوند و کمی به وضعیت خود در انتهای جدول سر و سامان دادند.

برای ملوان در این بازی سجاد بازگیر در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی و مهدی مومنی در دقیقه 60 گلزنی کردند و تک گل صنعت نفت را طالب ریکانی در دقیقه 78 به ثمر رساند تا شاگردان فیروز کریمی با 5 امتیاز در رده پانزدهم بمانند.

*ملوان بندرانزلی 2 – صنعت نفت آبادان یک

گل: سجاد بازگیر(۳۰ – پنالتی) و مهدی مومی برای ملوان/ طالب ریکانی(78) برای صنعت نفت

کارت زرد: طالب ریکانی(۴۰) از صنعت نفت/ سجاد بازگیر(۴۳) و مهدی موقری(90) از ملوان

در دیدار همزمان تیم‌های انتهای جدولی مس کرمان و هوادار تهران به مصاف هم رفتند که در پایان هوادار موفق شد با تک گل محمد میری در دقیقه 80 از سد میزبان کرمانی خود بگذرد تا با 8 امتیاز به رده دوازدهم صعود کند و مس کرمان هم با 6 امتیاز از رده چهاردهم تکان نخورد.

*مس کرمان صفر – هوادار تهران یک

گل: محمد میری(80) برای هوادار

کارت زرد: محسن سفیدچقایی(۳۸)، محمد جواد محمدی(67)، صائب محبی(69) و دارویش شجاعیان(90) از هوادار/ حسن مرادی‌فر(53) از مس

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *