رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گرشاسبی: با لغو دیدار با ملوان هم در جدول و هم مالی ضرر کردیم/ برابر استقلال باید خوزستانی‌پسند بازی کنیم

17:15 - 15 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۶۳۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید بین بازی‌های لیگ فضایی فراهم شود و این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فشاری به تیم ما و ملوان نیاید.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیش از دیدار حساس هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*این مسابقه خیلی هم حساس نیست، اما ان‌شاءالله بچه‌های ما بتوانند امروز نتیجه بگیرند. امیدوارم بازی خوب و خوزستانی‌پسند از خودشان نشان بدهند.

*متاسفانه بازی ما با ملوان عقب افتاد، با یک بازی معوقه در جدول قرار داریم، امیدواریم آن مسابقه نیز سر فرصت انجام شود و خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با سایر تیم‌ها هماهنگ کنیم. باید بین بازی‌های لیگ فضایی فراهم شود و این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فشاری به تیم ما و ملوان نیاید.

*این موضوعی که می‌گویید مربوط به لیگ محلات و دلبخواهی هست، مگر بازی دوستانه بود که بدون هماهنگی سازمان لیگ از انزلی خارج شویم؟ طبق قانون بابت بارندگی باید 4 روز زودتر روی زمین کاور می‌کشیدند که این اتفاق نیفتاد. از لحاظ فنی و کیفی نیز زمین ورزشگاه انزلی مورد تایید ناظر و داور قرار نگرفت، به همین دلیل این مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عقب انداختند. تیم ما هم ضرر کرد، زیرا برای سفر به انزلی هزینه کردیم.

*فولاد همه جوره ضرر کرد، هم در جدول آسیب دیدیم و هم از لحاظ هزینه بلیت هواپیما و هتل. همه می دانید با سختی هتل گیر آوردیم، انزلی فقط دو هتل دارد. همه این هزینه‌ها از کف ما رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *