رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کتاب «شبیه» منتشر شد

9:30 - 14 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۴۳۲۴
کتاب «شبیه» به قلم فائضه غفارحدادی به رشته تحریر در آمده و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - فائضه غفار حدادی نویسنده جوان و خوش ذوق انقلابی نهمین کتابش با عنوان «شبیه»را در قالب یک رمان نوشته که به زودی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها جای می‌گیرد.

رمانی متفاوت

وی در کارنامه نویسندگی‌اش پنج کتاب با موضوع دفاع مقدس، دو سفرنامه و یک روزنوشت درباره کرونا دارد؛ ولی این بار قالب رمان را در خدمت قوت قلم و توانایی‌اش در انتخاب سوژه‌های خوب درآورده است. رمانی که حول یک هسته جذاب و مستند شکل گرفته و پر و بال می‌یابد با عنوان کتاب «شبیه»که قابل توجه است.

کتاب «شبیه»



کتاب «شبیه» زندگی یک زوج دانشجوی ایرانی است که در شهر «نیس» فرانسه زندگی می‌کنند و دوست دارند فرزند زمانه خودشان باشند. اما به ناگاه اتفاقی مهیب رخ می‌دهد که نظر همه مردم شهر نسبت به آن‌ها تغییر می‌کند. این کتاب خواننده‌اش را از خلیج فرشتگان نیس برمی دارد و با خودش به جا‌های مختلف می‌برد.

سوژه بکر

به بیدای عربستان، به بستنی فروشی‌های تجریش، به بندرلاذقیه سوریه و حتی به آینده و عصر پس از ظهور! سوژه بکر رمان و جسارت نویسنده در به تصویر کشیدن مکان‌ها و زمان‌های متفاوت و استفاده از شخصیت‌های فرعی عجیب مانند پیامبر و حاج قاسم از عواملی است که به نظر می‌رسد بتواند مخاطبان زیادی را برای این کتاب دست و پا کند. «شبیه» به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می‌شود.

کتاب «شبیه» به قلم فائضه غفارحدادی به رشته تحریر در آمده و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب در قالب پیش فروش می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان تهیه نمایند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *