رئيس كل دادگستری اصفهان: دفاع مقدس مظهر كامل تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی است

14:22 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۲۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس را مظهر كامل تمام ارزش های انقلاب اسلامي دانست و گفت: در دفاع مقدس شاهد تبلور ارزش‌های والای انسانی و مديريتی از جمله معنويت، وحدت، همدلی، خلاقيت و مديريت جهادی بوديم.

خبرگزاری میزان- در هفته گرامی داشت دفاع مقدس جمعی از نمايندگان و فرماندهان بسيج اقشار با رئيس كل دادگستری استان ديدار كردند.

در اين نشست حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين جعفری ضمن تبريك هفته دفاع مقدس جهاد را از بالاترين ارزش‌ها و مفاهيم اسلامي دانست و اظهار کرد: بر اساس آيات قرآن و آموزه‌های دين مبين اسلام جهاد از بالاترين مفاهيم دينی به‌حساب می آيد و هر گاه ارزش های انسانی مورد تهديد قرار می گيرد جهاد در انحای مختلف از جمله تكاليف حتمی خواهد بود و از هشت سال دفاع مقدس می‌توان به‌عنوان مصداق بارز جهاد در راه ياد كرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بالاترين مظهر جلوه‌گری بسيج را دفاع مقدس خواند و بيان کرد: دو مفهوم بسيج و دفاع مقدس آنچنان در هم تنيده شده است كه هرجا نامی از بسيج برده می‌شود دفاع مقدس نيز در ذهن تداعی می‌شود و هر جا يادی از دفاع مقدس می‌شود نام بسيج به ذهن متبادر می شود چراكه بالاترين مظهر تجلی بسيج را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس نظاره‌‌ گر بود.

وي با اشاره به لزوم تبيين جنبه‌های مختلف دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری كه دفاع مقدس را ذخيره تمام ناشدنی ارزش ها می دانند همه بايد در تبيين جنبه‌های مختلف دفاع مقدس بيش از پيش و با بصيرتی عميق‌تر مبادرت کنيم.

رئيس کل دادگستری استان اصفهان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس را مظهر كامل تمام ارزش های انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: در دفاع مقدس شاهد تبلور ارزش‌های والای انسانی و مديريتی از جمله معنويت، وحدت، همدلی، خلاقيت و مديريت جهادی بوديم.

وی عنوان کرد: اگر مسئولان با همان روحيات، رويكردها، الگوها و با همان خلوص و ولايت‌پذيری كه منجر به پيروزی در جنگ تحميلی شد جامعه را اداره كنند؛ بسياری از مشكلاتی كه در حال حاضر با آن‌ها دست وپنجه نرم می كنيم به سادگی و با هزينه‌های بسيار پايين‌تری قابل حل خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

رئيس كل دادگستری استان اصفهان: مقام سربازی، مقام دفاع از دين و سرزمين است

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *