رئيس كل دادگستری استان اصفهان: مقام سربازی، مقام دفاع از دين و سرزمين است

9:54 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۶۷۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در هفته دفاع مقدس از سربازان يگان حفاظت دادگستری استان اصفهان تقدير به‌عمل آمد.



خبرگزاری میزان- به‌مناسبت پنجمين روز از هفته دفاع مقدس كه به‌عنوان روز سرباز نام‌گذاری شده است در مراسمی كه به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اصفهان برگزار شد از سربازان يگان حفاظت دادگستری استان، تجليل به‌عمل آمد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين اسداله جعفری با تسليت ايام رحلت نبی مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره غيورمردان، رزمندگان و سربازان شهيد و جانباز جنگ تحميلی را زنده نگاه داشت.

وی جهاد را مولفه اصلی حفظ نظام اسلامي از صدر اسلام تا كنون دانست و افزود: اين كه در جنگ هشت ساله تحميلی شاهد دفاع مقدس سربازان و بسيجيان جان بر‌كف بوديم نشأت‌گرفته از همين فرهنگ جهاد و شهادت در دين مبين اسلام بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری نقش سربازان در دفاع مقدس را مهم دانست و بيان کرد: سهم سربازان در دفاع مقدس برجسته است از آن جهت كه تعداد زيادی از شهدا، آزادگان، جانبازان و مفقودين جنگ هشت ساله از قشر سرباز بوده اند و در بسياری از پيروزی ها و افتخارات دوران جنگ شاهد فداكاری سربازان غيور، مومن و مخلص بوده ایم.

وی از دوران سربازی به عنوان دوران شكوفايی ياد كرد و اذعان کرد: دوران سربازی می تواند دوران ورزيدگی از نظر نظامی، فكری، اخلاقی، معنويتی و شخصيتی باشد به شرطی كه سرباز قدر اين دوران را بداند و با انس با قرآن و معنويت و مهارت‌آموزی و يادگيری سبك زندگی اسلامی ايرانی، دوران جديد زندگی خود را آغاز کنند.

گفتنی است در اين مراسم از تعدادی از سربازان يگان حفاظت دادگستری استان اصفهان با اهدای لوح، تقدير به‌عمل آمد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سربازی سربازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *