رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تجليل از سربازان نمونه شاغل در سازمان قضایی نيروهای مسلح

15:32 - 05 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۶۴۹۶
به مناسبت روز سرباز از سربازان نمونه در سازمان قضايی نيروهای مسلح مركز تقدير به عمل آمد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در جمع سربازان وظيفه با بيان اينكه همه ما سربازان اين كشور و اين نظام هستيم، گفت: همه وظيفه داريم با توجه به مسئوليتی كه برعهده ما است، با تمام وجود در راه موفقيت كشور تلاش کنیم.

وی افزود: ما آن روز خوشحال می‌شويم كه بتوانيم خدمتگذار خوبی برای شما باشيم تا شما عزيزان بتوانيد با موفقيت دوران سربازی خود را به پايان برده و با ورود به جامعه فردی موفق باشيد.

رئیس سازمان قضایی نيروهای مسلح تصریح کرد: به همكاران پشتیبانی و رفاه سازمان سفارش شده كه تا در حد امکان محل سكونت و امکانات رفاهی مناسب برای پرسنل وظیفه مهيا شود.

در اين مراسم از 10 نفر از سربازان وظيفه نمونه سازمان قضايی نيروهای مسلح مركز با اهداء لوح وهدیه تجليل شد.

همچنین رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح در پيامی روز سرباز را به سربازان سازمان قضایی نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پيام رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح به شرح زیر است:

خدمت سربازی افتخاری است، برای جوانان غیور و متدین ایران اسلامی که همواره با بهره گیری از آموزه‌های دینی و انقلابی در راه دفاع از استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می کنند.

اینجانب بر خود لازم می دانم، چهارم مهرماه روز سرباز را به تمامی سربازان اسلام، خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همواره با اتکا به خداوند تبارک و تعالی تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای موفق و سربلند باشید.

احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *