پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» منجر به رهایی یک محکوم از قصاص پس 17 سال در سرآسیاب شهریار شد

14:39 - 30 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۲۲۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: با تلاش و کوشش ستاد صبر و همیاران صلح ، یک محکوم به قصاص پس از 17 سال در «پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم» و رضایت اولیاء دم از زندان رهایی و به آغوش خانواده خود بازگشت.

خبرگزاری میزان - منوچهر فتاحی اظهار کرد: 17 سال پیش بین زن و شوهری در شهریار نزاعی رخ می دهد که منجر به فوت یک نفر می شود و متهم دستگیر و روانه زندان می شود.

وی افزود: پرونده اختلاف بین این دو خانواده با درخواست طرفین برای ایجاد سازش به دبیرخانه شورای حل اختلاف ویژه سازش در قصاص استان کرمانشاه ارجاع و این شورا با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح اقدام به رایزنی و مذاکرات متعددی با بزرگان آنان کردند و پس از برگزاری جلسات فراوانی نتایج مطلوبی برای ایجاد صلح و سازش و حل و فصل اختلاف پیش آمده فراهم شد.

فتاحی در ادامه خاطر نشان کرد: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش، خانواده اولیای دم در قالب پویش به عشق حسین (ع) می بخشم متهم را مورد عفو و گذشت قرار دادند و این محکوم به قصاص پس از 17 سال از بند زندان رهایی یافت و به آغوش خانواده خود بازگشت و اختلاف این دوخانواده به حرمت ماه محرم منتهی به صلح و سازش شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *