خدمت رسانی ۴۵۰ نفری به زائران حسینی (ع) توسط بسیج شهرداری تهران

14:23 - 24 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۶۱۳
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در موکب علی بن موسی الرضا علیه‌السلام از خدمات این موکب در عمود ۷۰۷ بازید کرد.

خبرگزاری میزان - علیرضا نادعلی با حضور در موکب علی بن موسی الرضا (ع) بیان کرد: این مکان به اسم حضرت امام رضا (ع) متبرک است و از اولین روز که اقدامات در این محل آغاز شده، با عشق و ارادت خدام بسیجی برای خدمت به زوار اباعبدالله (ع) همراه بوده است.

وی افزود: سال های قبل نیز من توفیق داشتم کنار خدام این موکب حضور داشته باشم و می دانم خادمین موکب شبانه روز در حال فعالیت هستند و این موکب هر سال نسبت به سال قبل تکمیل تر شده و تحول مثبت و قابل رویت در آن مشهود است. 

وی گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در این موکب در حال فعالیت و  خدمت رسانی به زائران هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی از مزایای قابل توجهی که این موکب نسبت به سایر موکب ها دارد، آن است که هر ساله زوار با حال خوب از این موکب خارج می‌شوند و این اقدامات انتظار مردم را از این موکب افزایش داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کار بسیجی به معنای استفاده از تمام ظرفیت ها و استعدادهاست و آنچه در این موکب اتفاق افتاده محصول همین تفکر بسیجی است، یادآور شد: استفاده از ظرفیت گروه های مختلف صنفی می تواند نمونه خوب کار جمعی در تمام مجموعه های جهادی باشد.

نادعلی تصریح کرد: نیت خالص در افراد بسیجی دیده می شود و خداوند نیز به این نیت برکت می دهد و نتیجه آن، اقدام دلپذیری می‌شود که زوار اباعبدالله(ع) از آن استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *