خدمت رسانی شبانه روزی موکب‌های شهرداری تهران در «سامرا»

13:31 - 24 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۵۶۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در موکب شهرداری تهران در شهر سامرا نزدیک ۲۰۰ نفر از همکارانمان که شامل ۱۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران و ۱۰۰ نفر از کسانی که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

خبرگزاری میزان - علیرضا نادعلی در بازدید از موکب‌های شهرداری تهران در شهر سامرا، با اشاره  نحوه خدمات رسانی شهرداری اظهار کرد: در موکب شهرداری تهران در شهر سامرا نزدیک ۲۰۰ نفر از همکارانمان که شامل ۱۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران و ۱۰۰ نفر از کسانی که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند و تعدادی نیز نیرو‌های داوطلب خارج از شهرداری حضور دارند. این افراد خالصانه و داوطلبانه در شیفت‌های مختلف به مدت ۲۰ روز مشغول خدمات رسانی به زائران بوده و هستند و این حضور تا چند روز پس از اربعین هم ادامه خواهد داشت .

وی افزود: مشاهدات حاکی از پاکیزگی و خدمات مناسب در شهر سامرا است؛ لذا اتفاق بسیار خوبی صورت گرفته است چرا که این برای نخستین بار است که شهرداری تهران در شهر سامرا و حضور داشته و به زائران خدمات رسانی می‌کند.

بیشتربخوانید

توزیع شبانه هزار بسته غذایی بین زائران اربعین در کاظمین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، ابراز امیدواری کرد که این اقدام طلیعه و آغازی برای خدمت به زوار در این ناحیه و مرقد باشد و ادامه داد: به تمام همکاران خداقوت و خسته نباشید می‌گوییم و آرزو می‌کنیم همه زائران اباعبدالله (ع)، زیارت مقبولی راشته باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهرداری تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *