عبدی: در تیم فوتبال نوجوانان در هر شرایطی مثل یک خانواده در کنار هم هستیم

10:16 - 24 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۴۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره شرایط این تیم در ژاپن و سه بازی پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره شرایط این تیم در ژاپن و سه بازی پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد: پس از سفر بیش از ۳۰ ساعته، نخستین تمرین را روز گذشته در فضایی بسیار آرام و چمن باکیفیت برگزار کردیم. غیر از امروز، فردا را هم بابت پیگیری تمرینات برای بازی نخست مقابل ژاپن فرصت داریم.

وی‌ ادامه داد: رده سنی تیم ملی ژاپن زیر ۱۷سال است و در واقع یکسال از ما بزرگتر هستند. تا جایی که بتوانیم‌ باید از بازی‌ با ژاپن کسب تجربه کنیم. پس از آن هم به مصاف کومور خواهیم رفت که طبق چیزی که اینجا به ما گفتند تلفیقی از بازیکنان فرانسوی و آفریقایی را در ترکیب خود دارد و تیم بسیار خوبی است. سومین بازی نیز مقابل تیم استانی نیگاتا برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان درخصوص حضور یک بازیکن با دست گچ گرفته در این اردو‌ خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنی در تمرین به دلیل درخواست ما با همه وجود و جنگنده حاضر و دچار مصدومیت می‌شود، نباید او را حذف کرد بلکه باید به عنوان عضوی از خانواده به وی نگاه کرد. ما برای اینکه انسجام تیمی را حفظ کنیم و این پیام را به همه بازیکنان بدهیم که در صورت بازی با همه وجود، تحت هر شرایطی در کنارشان هستیم، بازیکن فیکس تیم که در ازبکستان دچار مصدومیت از ناحیه دست شده را به ژاپن آوردیم تا ثابت کنیم که ما یک خانواده و در هر شرایطی کنار هم هستیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *