پاشینیان: کشته شدگان ارمنی در درگیری با آذربایجان به 105 تن رسید

23:23 - 23 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۲۱۲
نخست وزیر ارمنستان در جلسه‌ای که با نمایندگان پارلمان این کشور داشت، اعلام کرد که تعداد افراد کشته‌ شده این کشور در درگیری با نیروهای آذربایجان به ۱۰۵ نفر رسیده است.

خبرگزاری میزان_ نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در جلسه نمایندگان پارلمان این کشور گفت که تعداد افراد کشته‌ شده این کشور در درگیری با نیروهای آذربایجان به ۱۰۵ نفر رسیده است.

طبق اعلام آرمناپرس، این صحبت‌ها درحالی مطرح می‌شود که منابع دولتی در ارمنستان دیروز (سه‌شنبه) تعداد کشته‌ شده‌های این کشور را ۴۹ نفر اعلام کرده بودند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در ادعایی اعلام کرد که نیروهای ارمنستانی مشغول فعالیت های تجسسی در مرز مشترک و نقل و انتقال جنگ افزار بوده و دوشنبه شب نیز اقدام به مین گذاری کردند. یگان های ارتش ارمنستان به تعدادی از مواضع، پناهگاه ها و استحکامات نیروهای نظامی این جمهوری با خمپاره و دیگر سلاح ها حمله کردند و در نتیجه تلفاتی به نیروها و خساراتی به زیرساخت های نظامی وارد شد.

از طرفی دیگر وزارت دفاع ارمنستان نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد" اوضاع در مناطق مرزی ملتهب بوده و تیراندازی های شدید که "در نتیجه تحریکات گسترده طرف آذربایجانی آغاز شده"، کماکان ادامه داشته است و نیروهای این کشور واکنش متناسبی به آن داده اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *