پرونده ترور شهید «صیاد خدایی» در مرحله تحقیقات مقدماتی است

13:26 - 22 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۲۹۶۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده ترور شهید «صیاد خدایی» در مرحله تحقیقات مقدماتی است. چند نفر در ارتباط با این موضوع دستگیر و برای آن‌ها قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات این پرونده واجد طبقه بندی است.

خبرگزاری میزان - اول خرداد ۱۴۰۱ روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم ” سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داده بود.

این اطلاعیه حاکی از آن بود که در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم “سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم ” سرهنگ پاسدار صیاد خدایی ” به خانواده معظم وی تاکید شده بود: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

شهادت یکی ازپاسداران مدافع حرم در اقدام جنایتکارانه تروریستی عوامل وابسته به استکبار جهانی

یک روز بعد از انتشار این اطلاعیه دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید خدایی بر برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل این حادثه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در این پیام گفته بود: بدون شک این جنایت رذیلانه نشان از حقارت و شکست دشمنان انقلاب اسلامی داشته و بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی بیان داشت: شناسایی و برخورد قاطعانه با عامل یا عاملان این جنایت و حامیان آنها در منطقه به صورت ویژه در دستور کار است و بر برخورد عبرت آموز با عوامل این حادثه تاکید می شود.

بیشتر بخوانید:

دادستان کل کشور: عاملان شهادت مدافع حرم شهید صیاد خدایی شناسایی و با آنها برخورد قاطعانه شود

همچنین در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت مدافع سرافرازحرم ” سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تاکید کرد.

دادستان تهران در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

پرونده ترور شهید صیاد خدایی در مرحله تحقیقات مقدماتی است

سخنگوی قوه قضاییه امروز در یک نشست خبری با اشاره به روند پیگری پرونده گفت: پرونده ترور شهید «صیاد خدایی» در مرحله تحقیقات مقدماتی است. چند نفر در ارتباط با این موضوع دستگیر و برای آن‌ها قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات این پرونده واجد طبقه بندی است.

بیشتر بخوانید:

سند رسمی مالکیت جزایر سه‌‌گانه به نام دولت ایران صادر شد/ دستگیری چند نفر در پرونده شهید «خدایی»

انتهای پیام/


حسن محمدی
|
United States of America
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
0
0
سلام چرا بعد از حدود یک سال ازشهادت سردار خدایی از رسیدگی به پرونده اطلاع رسانی نمیشود وچرا از خدمات ایشان صحبتی نمیشود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *